Tarbijate käitumisharjumus on selgelt muutunud, mida oli tegelikult märgata juba kevadel, kui inimesed hakkasid eelistama odavamat kaupa, ütles Orkla Eesti juhatuse esimees Kaido Kaare.
Viinerite müügi põhjal saab näha tarbimisharjumuste muutust. Foto: Erik Prozes
Kaare rääkis Äripäeva raadio neljapäevases hommikuprogrammis kõlanud intervjuus, et näiteks mais läks üles niinimetatud viineriindeks. Selle järgi hakkasid tarbijad näiteks suitsuvorsti asemel viinerit.
Odav elekter ja tootmisvõimsuste suurendamine on kujunenud justkui Eesti Nokia leidmiseks. Majandusanalüütik Mihkel Nestor ja AVH Grupi tegevjuht ning endine Enefit Greeni finantsjuht Veiko Räim arutlevad, milline on selle Nokia mõju majandusele.