Turismi toetamisel eelistab riik neid, kel pole pabermärkmikku
Turismiettevõtjate toetamisel on eelistatud need ettevõtted, kes tegelevad digitaliseerimise ja enda digitaalse nähtavuse tõstmisega, rääkis EASi ja KredExi ühendasutuse turismiosakonna sihtkohtade arendusjuht Kristiina Jors saates „Turismitund“.
Pabermärkmiku kasutamine on üsna ressursikulukas tegevus, mida annab teatud määral automatiseerida, selgus saates "Turismitund". Foto: Panthermedia/Scanpix
Jorsi sõnul on paljudes väikestes turismiettevõtetes kasutusel veel pabermärkmik ning kui samal ajal teenuse pakkumisega tuleb neil vastata ka kliendipäringutele, siis on see raske. Seetõttu eelistatakse toetamisel digilahendustele panustajaid, et anda hoogu töövoo automatiseerimistele. Jorsi sõnul eelistatakse toetamisel samuti keskkonna ning kestlikkusega seotud ettevõtmisi, mis on suunatud kohaliku kogukonna heaolule, sest see on samuti valdkondadeülene trend.
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.