Aasta viimases saates "Nimed müügitahvlil" arutlevad Dominate Salesi tegevjuht Silver Rooger ja müügitreener Andres Kiviselg selle üle, et kuigi 80% detsembrikuu tööpäevadest on veel alles ees, tuleb ikka ja jälle ette jutte ja mõtteid sellest, kuidas selleks aastaks on müügid tehtud ja uut müüki enam peale ei tule.
Siit ka küsimus: "Kuidas selline mõtteviis aitab meil edasi liikuda ja oma müügitulemusi kasvatada?"
Lisaks eelnevale käsitletakse saates viit levinud müüti, piiravat uskumust või n-ö mõttelõksu, mis hoiavad meid tagasi meie müügipotentsiaali realiseerimisel.
Millised need mõttelõksud on ja kuidas neid enda jaoks ümber sõnastada ja enda kasuks tööle panna? Sellest kõigest juba lähemalt saates.
5 enim levinud müüti müügis
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.