Ühekordne tops kaob Alexela tanklatest lähitulevikus ning selleks on ettevõte käivitanud ringtopside pilootprojekti, selgub Äripäeva raadio hommikuprogrammi intervjuust Alexela turundusjuhi Kadri Ambosega.
- Alexela turundusjuht Kadri Ambos räägib hommikuprogrammis jätkusuutlikkuse olulisusest turunduskommunikatsioonis. Foto: Andras Kralla
Keskkonnateemadest rääkides on üheks Alexela murekohaks just kohvitopsid. Juba mitu aastat töötab tanklates pogramm, millega saab klient kuuma joogi soodsamalt, kui ostab selle oma topsiga. Soodustuse kasutamine aasta-aastalt kasvab, kuid aeg on järgmiseks sammuks, rääkis Ambos raadios.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Jätkusuutlikkust käsitlevad aruanded ja kokkuvõtted peavad olema ühtselt mõistetavas keeles, millest ettevõtjad ja investorid aru saavad, kirjutab PwC Eesti ESG valdkonna juht Merili Vares.
Maailma Kullanõukogu avaldas eelmise aasta lõpus raporti, milles lükati ümber väited, et kulla pikaajaline tootlus on võrreldav inflatsioonitempoga. Uuringust tuleb välja, et kulla hinnatõus on olnud inflatsioonitempost kaks korda kiirem ning kulla hinna peamised mõjutajad on hoopis majanduskasv ning globaalsete aktsia- ja võlakirjaturgude koguväärtus.