Ühekordne tops kaob Alexela tanklatest lähitulevikus ning selleks on ettevõte käivitanud ringtopside pilootprojekti, selgub Äripäeva raadio hommikuprogrammi intervjuust Alexela turundusjuhi Kadri Ambosega.
- Alexela turundusjuht Kadri Ambos räägib hommikuprogrammis jätkusuutlikkuse olulisusest turunduskommunikatsioonis. Foto: Andras Kralla
Keskkonnateemadest rääkides on üheks Alexela murekohaks just kohvitopsid. Juba mitu aastat töötab tanklates pogramm, millega saab klient kuuma joogi soodsamalt, kui ostab selle oma topsiga. Soodustuse kasutamine aasta-aastalt kasvab, kuid aeg on järgmiseks sammuks, rääkis Ambos raadios.
Seotud lood
Jätkusuutlikkust käsitlevad aruanded ja kokkuvõtted peavad olema ühtselt mõistetavas keeles, millest ettevõtjad ja investorid aru saavad, kirjutab PwC Eesti ESG valdkonna juht Merili Vares.
Tallinna Ülikooli mikrokraadiprogrammidest, täiendusõppest ning avatud õppest räägib lähemalt Tallinna Ülikooli koolitus- ja konverentsikeskuse avatud õppe peaspetsialist Marge Kõrvits.