Ühekordne tops kaob Alexela tanklatest lähitulevikus ning selleks on ettevõte käivitanud ringtopside pilootprojekti, selgub Äripäeva raadio hommikuprogrammi intervjuust Alexela turundusjuhi Kadri Ambosega.

- Alexela turundusjuht Kadri Ambos räägib hommikuprogrammis jätkusuutlikkuse olulisusest turunduskommunikatsioonis.
- Foto: Andras Kralla
Keskkonnateemadest rääkides on üheks Alexela murekohaks just kohvitopsid. Juba mitu aastat töötab tanklates pogramm, millega saab klient kuuma joogi soodsamalt, kui ostab selle oma topsiga. Soodustuse kasutamine aasta-aastalt kasvab, kuid aeg on järgmiseks sammuks, rääkis Ambos raadios.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Jätkusuutlikkust käsitlevad aruanded ja kokkuvõtted peavad olema ühtselt mõistetavas keeles, millest ettevõtjad ja investorid aru saavad, kirjutab PwC Eesti ESG valdkonna juht Merili Vares.
Tänapäeva noortele seatakse tihtilugu kõrged ootused – tuleb olla kiire õppija, kohanemisvõimeline ning tark ajakasutaja. Kui sellele lisada siht saavutada edu nii õpingutes kui ka tippspordis, tekib valem, mida vähesed suudavad tasakaalustada. Just seda kombinatsiooni nimetatakse kaheseks karjääriks, mis on tänapäeva üheks arengusuunaks noorsportlaste karjääri kujundamisel.