Börsifirma Tallinna Sadam teatas eelmise aasta majandustulemustes reisijateäri kasvust, mis päästis kaubaäri kukkumise. “Tulemustega võime olla rahul,” rääkis ettevõtte juht Valdo Kalm, kes usub optimistlikult rekordaegade tasemele jõudmisesse.
- Tallinna Sadama juht Valdo Kalm rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis ettevõtte möödunud aasta majandustulemustest. Foto: Andras Kralla
“Eelmisel aastal tuli Soome turist tagasi, ka Rootsi kasvas kaks korda. Kruiisiäri, nagu ka reisijateäri, taastus paremini, kui prognoosisime,” ütles Kalm ja lisas, et kuigi sisendhinnad kasvasid ja kaubavood kukkusid, siis mitme portfelli ärimudel on end taas tõestanud. “Munad mitmes korvis võimaldavad kriisi lihtsamini läbida.”
Seotud lood
Dividendideks vähemalt 70% kasumist
Tallinna Sadam suutis mullu reisijate arvu kasvatada 98%, 7 miljoni reisijani, seejuures teeniti 11% rohkem ehk 121,7 miljonit eurot müügitulu, millest kasumit oli 25,6 miljonit.
Naised tuleb tippu lasta
“Kui mind võetaks kuskile juhatusse või nõukogusse sellepärast, et ma olen mees, siis ma ei tahaks seda töökohta," ütleb Tallinna Kaubamaja Grupi juhatuse esimees Raul Puusepp. "Ma usun, et naistel on samamoodi."
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.