Kuidas alustada koostööd influentseritega, millistele detailidele tähelepanu pöörata, kuidas mõõta kampaaniate tulemuslikkust ning kuidas on üldse hinnastatud koostöö influentseritega? Selleks oleme "Digiturunduse praktikumi" saatesse kutsunud Promoty turundusjuhi Marelle Elleni, kes avab influentserturunduse telgitagused.
- Promoty turundusjuht Marelle Ellen ja saatejuht Priit Kallas Dreamgrow'st. Foto: Äripäev
„Kui influentserturundusega alustada, siis võiks alustada 500 euroga. Keskmised kampaaniad maksavad 2000–3000 eurot. Samuti on 1000eurone kampaania ka väga okei. Keskmises kampaanias on kasutatud kümmet influentserit,“ rääkis Ellen.
Saates toob Marelle Ellen ka näite, milline koostöö töötab ja milline mitte.
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.
Influencer turunduse kampaaniaks arvesta 500 kuni 3000 eurot
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tarkvaraarendajale Merada on turvalisuse tagamine ühtviisi oluline nii uue tarkvara kirjutamisel kui ka küberrünnaku ohu minimeerimisel oma ettevõttele. Viimase jaoks tehakse koostöös Teliaga regulaarselt turvanõrkuste kontrolli.