Värske saade „Õppetund“ võtab seekord vaatluse alla tehisintellekti täiskasvanukoolituses ja uurib välja, kuidas mõjutab tehisintellekt koolitaja ja õppija oskusi. Kus nähakse selles ohtu ja kus abimeest? Kas koolitusvajadus jääb üldse alles, kui tehisintellekt annab meile sekunditega vastused?

- Andres Karjus ja Georgi Skorobogatov. Foto: Katre Savi
17. mail toimub IX koolitajate mittekonverents, mille käesoleva aasta keskne teema on koolitaja oskused. Üks mittekonverentsi kahest avaettekandest ja üks temaatiline töötuba keskenduvad tehisintellekti mõjule täiskasvanukoolituses. Saates „Õppetund“ paotame ust ja uurime lähemalt, miks on tänavuse koolitajate mittekonverentsi programmi põhiteemaks valitud tehisintellekt ning kuidas mõjutab see koolitaja ja õppija oskusi.
Saates on külas koolitajate mittekonverentsi programmijuht, kutsega täiskasvanute koolitaja ja EPALE Eesti keskuse juht Sihtasutuses Kutsekoda, Georgi Skorobogatov, ning IX koolitajate mittekonverentsi peaesineja, Tallinna Ülikooli kultuuriandmete analüüsi teadur ja Datafigure OÜ koolitaja Andres Karjus. Saadet juhib Katre Savi.
Tehisintellekt muudab täiskasvanute õppimist ja õpikogemust
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Küberründed sagenevad
Viimastel aastatel on pangateenused liikunud hoogsalt digilahenduste suunas. SEB ettevõtete segmendijuhi Maarja-Maria Aljase sõnul kasutab juba pea pool äriklientidest lisaks internetipangale ka mobiilipanka ja erinevaid pangaliideseid.