Kuidas võita tarbija tähelepanu, räägivad värskes Äripäeva raadio sisuturundussaates meediaagentuuride OMD ja PHD uuringute juht Velli Kütt ja OMD Eesti juht Toomas Tepomes.
Tarbija tähelepanu püüdes tuleb arvestada mentaalse kättesaadavusega – ostetakse tooteid, mis on "ostunimekirjas", räägiti saates. Foto: Panthermedia/Scanpix
Saates antakse viis praktilist soovitust selle kohta, kuidas võita tarbija tähelepanu. Näiteks töötab küpsiste reklaam hästi toiduretseptide saates, videoreklaamide puhul peab tähelepanu pöörama helitaustale ja tasub teada, et tarbijad ostavad tooteid, mis on nende "ostunimekirjas".
Saatekülalised jagavad teadmisi, mis on saadud üleeuroopalistest reklaamiuuringutest, ja võrdlevad teiste riikide kogemust Eesti omaga.
Eri põlvkondade ühtseks ja tõhusaks tiimiks sidumine võib olla keerukas, kuid õigesti juhitud meeskondades toovad vanemate kogemused koos nooremate avatud mõtlemisega kokkuvõttes paremaid tulemusi, leitakse saates “Minu karjäär”.