Kuidas võita tarbija tähelepanu, räägivad värskes Äripäeva raadio sisuturundussaates meediaagentuuride OMD ja PHD uuringute juht Velli Kütt ja OMD Eesti juht Toomas Tepomes.
- Tarbija tähelepanu püüdes tuleb arvestada mentaalse kättesaadavusega – ostetakse tooteid, mis on "ostunimekirjas", räägiti saates. Foto: Panthermedia/Scanpix
Saates antakse viis praktilist soovitust selle kohta, kuidas võita tarbija tähelepanu. Näiteks töötab küpsiste reklaam hästi toiduretseptide saates, videoreklaamide puhul peab tähelepanu pöörama helitaustale ja tasub teada, et tarbijad ostavad tooteid, mis on nende "ostunimekirjas".
Saatekülalised jagavad teadmisi, mis on saadud üleeuroopalistest reklaamiuuringutest, ja võrdlevad teiste riikide kogemust Eesti omaga.
Saatejuht on Hando Sinisalu.
Viis sammu, kuidas haarata tarbija tähelepanu
Seotud lood
Turvalisse ja jätkusuutlikku ühiskonda panustav Forus on igapäevaselt abiks paljudele kaubanduskeskustele. Teiste hulgas Viru Keskusele, mis on Eesti külastatuim ostu- ja meelelahutuskeskus. Forus hoolitseb juba enam kui kümme aastat kõikide tehnosüsteemide eest, teeb elektritöid ning hooldust. Lisaks on aidanud LEED-sertifitseerimisel ja üüripindade ümberehitustöödel.