• OMX Baltic−0,44%269,61
  • OMX Riga−0,18%872,25
  • OMX Tallinn−0,53%1 723,57
  • OMX Vilnius−0,39%1 040,8
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,64%8 201,81
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,87
  • OMX Baltic−0,44%269,61
  • OMX Riga−0,18%872,25
  • OMX Tallinn−0,53%1 723,57
  • OMX Vilnius−0,39%1 040,8
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,64%8 201,81
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,87
  • 21.04.23, 17:31

Viis sammu, kuidas haarata tarbija tähelepanu

Kuidas võita tarbija tähelepanu, räägivad värskes Äripäeva raadio sisuturundussaates meediaagentuuride OMD ja PHD uuringute juht Velli Kütt ja OMD Eesti juht Toomas Tepomes.
Tarbija tähelepanu püüdes tuleb arvestada mentaalse kättesaadavusega – ostetakse tooteid, mis on "ostunimekirjas", räägiti saates.
  • Tarbija tähelepanu püüdes tuleb arvestada mentaalse kättesaadavusega – ostetakse tooteid, mis on "ostunimekirjas", räägiti saates. Foto: Panthermedia/Scanpix
Saates antakse viis praktilist soovitust selle kohta, kuidas võita tarbija tähelepanu. Näiteks töötab küpsiste reklaam hästi toiduretseptide saates, videoreklaamide puhul peab tähelepanu pöörama helitaustale ja tasub teada, et tarbijad ostavad tooteid, mis on nende "ostunimekirjas".
Saatekülalised jagavad teadmisi, mis on saadud üleeuroopalistest reklaamiuuringutest, ja võrdlevad teiste riikide kogemust Eesti omaga.
Saatejuht on Hando Sinisalu.
Viis sammu, kuidas haarata tarbija tähelepanu
00:00

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.10.24, 11:59
Üürnikust omanikuks: Tallinna südalinnas on müüa piiratud kogus esinduslikke büroopindasid
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele