Seekordses „Lavajuttude“ saates jagab Kantar Emori käitumisteaduste juhtekspert Heidi Reinson tööriista, kuidas kasutada käitumisteaduseid turunduses.

- Kantar Emori käitumisteaduste juhtekspert Heidi Reinson. Foto: Raul Mee
Reinson räägib uusimatest avastustest käitumisteaduste valdkonnas, kuidas neid turunduses ära kasutada, milliseid turunduslikke probleeme saab käitumisteaduste rakendamisega lahendada, millal muutub nende rakendamine manipulatsiooniks ja mis on selle eetilised piirid.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Inimeste suhtumine krüptoteemasse on viimaste aastatega oluliselt muutunud – kui varem tundus krüpto kiire rikastumise ja kahtlase spekulatsioonivahendina, siis nüüd nähakse selles investeerimisvõimalust ja tehnoloogilist platvormi, ütleb enam kui 10-aastase krüptokogemusega raamatupidamisettevõtte Kidnes OÜ juht Anna Šendik.