Seekordses „Lavajuttude“ saates jagab Kantar Emori käitumisteaduste juhtekspert Heidi Reinson tööriista, kuidas kasutada käitumisteaduseid turunduses.

- Kantar Emori käitumisteaduste juhtekspert Heidi Reinson.
- Foto: Raul Mee
Reinson räägib uusimatest avastustest käitumisteaduste valdkonnas, kuidas neid turunduses ära kasutada, milliseid turunduslikke probleeme saab käitumisteaduste rakendamisega lahendada, millal muutub nende rakendamine manipulatsiooniks ja mis on selle eetilised piirid.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Suvehooaeg on paljudele väikeettevõtetele aasta olulisim aeg, mis nõuab läbimõeldud ettevalmistust. Citadele panga ekspert jagab soovitusi, kuidas oma ettevõtet juba täna suviseks kiireks ajaks valmis seada, et saavutada parimaid tulemusi.