Nordea 2050. aastaks seatud eesmärk on olla nullheitmega ettevõte. See siht tundub küll kauge, kuid valikuid ja otsuseid selle saavutamiseks tehakse iga päev, olgu selleks kontoris prügi sorteerimine ja selle sisu mõõtmisega alustamine või pangateenuste kogu eluringi digitaalseks viimine.
- Nii Nordea tippjuhid kui nõukogu panustavad kestlikkuse eesmärkide elluviimisesse, tõid saates välja Nordea Eesti äriarendaja Sirli Saar ja personalijuht Jaana Pedras. Foto: Äripäev
Mida tähendab jätkusuutlikkus panganduse mõistes? Kuidas kasutada andmeid nii töötajate heaolu parandamiseks kui ka ettevõtte jätkusuutlikumaks muutmiseks? Mida kliendi jaoks tähendab vastutustundlik pank? Sellest ja paljust muust räägivad saates Nordea Eesti äriarendaja Sirli Saar ja personalijuht Jaana Pedras.
Andmete kogumisest rääkides tõdevad nii Pedras kui Saar, et kuigi juba pikemat aega on andmeid kogutud, siis alles hiljuti on toimunud oluline muutus mõtteviisis ja vaadatakse rohkem ka andmete sisse – mida need meile ütlevad, kuidas efektiivsemalt juhtida nii ettevõtet kui inimesi. Ka sellest, kuidas suured muutused saavad alguse eelkõige ettevõtte töötajatest ja nende initsiatiivil, tuleb saates pikemalt juttu.
Samuti räägime, milliseid keskkonnaalaseid eesmärke on Nordea endale seadnud ja kuidas läheb eesmärgi “2050. aastaks nullheitmega ettevõtteks” suunas liikumine.
Saadet juhib Sigrid Hiis.
Nordea: nullheitmega ettevõtteks väikeste, aga järjepidevate sammudega
Seotud lood
Kuigi Nordea Pank enam Eestis jaepangana ei tegutse, osutatakse Tallinna kontorist tugiteenuseid panga teistes riikides tegutsevatele osadele. Tallinnas pakub Nordea tööd ligikaudu tuhandele inimesele. Millised on karjäärivõimalused Nordea Pangas, räägitakse lähemalt värskes Äripäeva raadio sisuturundussaates.
Täna enam ei saa teistmoodi kui peab mõtlema sellele, milline on ettevõtte mõju klientidele, töötajatele ja keskkonnale. Lisaks on teatav vastutus panustada ärivaldkonna arengusse. Oluline on ka oma kogemust jätkusuutlikuks ja vastutustundlikuks olemisega jagada, et teised samu valupunkte lihtsamalt saaks leevendada.
Turvalisse ja jätkusuutlikku ühiskonda panustav Forus on igapäevaselt abiks paljudele kaubanduskeskustele. Teiste hulgas Viru Keskusele, mis on Eesti külastatuim ostu- ja meelelahutuskeskus. Forus hoolitseb juba enam kui kümme aastat kõikide tehnosüsteemide eest, teeb elektritöid ning hooldust. Lisaks on aidanud LEED-sertifitseerimisel ja üüripindade ümberehitustöödel.