E-poed on mugavad ostlemiskeskkonnad, kuid võivad kauplejale sageli ka peavalu tekitada. „Teabevara tunnis“ uurime, millised on käesoleval ajal peamised probleemid e-kaubanduses.
- Vandeadvokaat Keijo Lindeberg (vasakult), advokaat Kirke Vaino ja vandeadvokaat Aldo Vassar. Foto: Andres Laanem
Saame teada, mida võtta ette klientidega, kes süstemaatiliselt tooteid tagastavad, ja mida teha selliste klientidega, kes saadavad kauplejale tagasi toote, mille on ise lõhkunud.
Stuudios on vandeadvokaadid Keijo Lindeberg ja Aldo Vassar ning advokaat Kirke Vaino advokaadibüroost Lindeberg, küsib Äripäeva teabevara toimetaja Eve Noormägi.
Ka e-pood saab ebameeldiva kliendi ukse taha jätta
Seotud lood
Freedom Holding Corp. avaldas oma 2025. aasta teise kvartali tulemused, mis näitavad ettevõtte käibes ja puhaskasumis märkimisväärset kasvu. Tulenevalt laienemisest, tõusid ka ettevõtte kulud.