Kuigi praegustel ebakindlatel aegadel võib olla keeruline oma tooteid müüa, siis kõige olulisem on müügiga jätkata ja teha klientidega kas või kokkuleppeid tulevikuks, rääkis müügifirma Fontakt partner Rene Sildvee.

- Fontakti partner Rene Sildvee (paremal) andis nõuandeid, kuidas keerulisel ajal müüa. Foto: Raul Mee
“Müügis piiravad meid lka meie oma mõtted, et nüüd on kõik halvasti, keegi ilmselt ei taha praegu osta, ja seetõttu väga paljud viskavad püssi põõsasse. Tegelikult see asi nii ei ole, müüa on võimalik igal ajal,” rääkis Sildvee Äripäeva raadio hommikuprogrammis.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Odav elekter ja tootmisvõimsuste suurendamine on kujunenud justkui Eesti Nokia leidmiseks. Majandusanalüütik Mihkel Nestor ja AVH Grupi tegevjuht ning endine Enefit Greeni finantsjuht Veiko Räim arutlevad, milline on selle Nokia mõju majandusele.