Saates „Digitark äri” räägime, kuidas tehisintellekti digiturunduses targalt ära kasutada ehk tööle panna.
- Fotol vasakult: Katriin Mangus, Mare Timian ja Piret Ilver Foto: Maarja-Liis Puhilas
Küsime saatekülalistelt seda, kuidas tehisaru aitab ettevõtetel brändi arendada ning kuidas saab AI abil teha paremaid sisu- ja turundusplaane.
Arutleme tehisintellekti kasutusvõimaluste üle ettevõttes ja toome välja sellegi, missugused ohud peituvad digikrati usaldamisel, tehes seda kriitikameeleta.
Saatekülalised on digiturunduse mentor Katriin Mangus ja Sokisahtli poe omanik Piret Ilver. Saadet juhib Äripäeva teemaveebide raamatupidaja.ee ja palgauudised.ee ärijuht Mare Timian.
Saate „Digitark äri” toetaja
AccoSuite kutsub sind tasuta konsultatsioonile. Saad praktilised näpunäited, kuidas majandustarkvara abil kulusid vähendada kuni 30%, säästa aega ning suunata need ressursid oma ettevõtte innovatsiooni ja kasvamisse. Meie ärilahendused on sulle taskukohased − olgu sul siis
start-up, e-pood või 300 töötajaga rahvusvaheline ettevõte. Tule tasuta konsultatsioonile ja avasta kasvu allikad!
Digikratiga teed digiturunduses võimsa arenguhüppe
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõtet ostes ja müües sõlmitakse siduv hinnakokkulepe alles üsna lõpus, kui on hinnatud firma väärtus ja tehtud hoolsusaudit ehk due diligence raport. Teinekord võib sellest selguda, et miljoniga kasumis ettevõte on hoopiski miljoniga kahjumis, räägiti saates.