• OMX Baltic0,39%303,88
  • OMX Riga−0,07%877,8
  • OMX Tallinn0,94%1 954,39
  • OMX Vilnius0,26%1 158,39
  • S&P 500−1,97%5 580,94
  • DOW 30−1,69%41 583,9
  • Nasdaq −2,7%17 322,99
  • FTSE 100−0,08%8 658,85
  • Nikkei 225−1,8%37 120,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%91,93
  • OMX Baltic0,39%303,88
  • OMX Riga−0,07%877,8
  • OMX Tallinn0,94%1 954,39
  • OMX Vilnius0,26%1 158,39
  • S&P 500−1,97%5 580,94
  • DOW 30−1,69%41 583,9
  • Nasdaq −2,7%17 322,99
  • FTSE 100−0,08%8 658,85
  • Nikkei 225−1,8%37 120,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%91,93
  • 01.09.23, 14:00

Mõtle oma TikToki kontost kui oma telesaatest

Seekordses "Digiturunduse praktikumi" saates võtame vaatluse alla TikToki ning selle, miks ettevõtted peaksid sinna kanalisse konto looma. Sotsiaalmeedia ja videoturunduse strateeg Jenny Tupits jagab saates soovitusi ja nõuandeid, kuidas TikToki konto atraktiivseks muuta.
Saatejuht Priit Kallas ning sotsiaalmeedia ja videoturunduse strateeg Jenny Tupits.
  • Saatejuht Priit Kallas ning sotsiaalmeedia ja videoturunduse strateeg Jenny Tupits. Foto: Äripäev
Saates käsitletakse video loomisest ning seda, mida selle puhul tähele tuleb panna. Juttu tuleb ka sellest, kuidas inimesed enda videot vaatama meelitada.
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrowst.
Mõtle oma TikToki kontost kui oma telesaatest
00:00

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele