Seekordses "Digiturunduse praktikumi" saates võtame vaatluse alla TikToki ning selle, miks ettevõtted peaksid sinna kanalisse konto looma. Sotsiaalmeedia ja videoturunduse strateeg Jenny Tupits jagab saates soovitusi ja nõuandeid, kuidas TikToki konto atraktiivseks muuta.
- Saatejuht Priit Kallas ning sotsiaalmeedia ja videoturunduse strateeg Jenny Tupits. Foto: Äripäev
Saates käsitletakse video loomisest ning seda, mida selle puhul tähele tuleb panna. Juttu tuleb ka sellest, kuidas inimesed enda videot vaatama meelitada.
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrowst.
Mõtle oma TikToki kontost kui oma telesaatest
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.