• OMX Baltic0,2%293,11
  • OMX Riga0,45%889,32
  • OMX Tallinn−0,04%1 863,16
  • OMX Vilnius0,01%1 137,04
  • S&P 5001,38%5 597,67
  • DOW 300,97%41 210,47
  • Nasdaq 1,84%17 621,13
  • FTSE 1000,85%8 615,15
  • Nikkei 2250,72%37 053,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%92,9
  • OMX Baltic0,2%293,11
  • OMX Riga0,45%889,32
  • OMX Tallinn−0,04%1 863,16
  • OMX Vilnius0,01%1 137,04
  • S&P 5001,38%5 597,67
  • DOW 300,97%41 210,47
  • Nasdaq 1,84%17 621,13
  • FTSE 1000,85%8 615,15
  • Nikkei 2250,72%37 053,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%92,9
  • 25.09.23, 12:11

Telereklaam kaotab haaret. Tarbijaid otsitakse sotsiaalmeediast

Swedbanki turundusjuht ja Värska juht nentisid hommikuprogrammis, et brändi tugevus on pöördvõrdeline ärilise eduga.
Swedbank turundab enda brändi sõltuvalt sihtgrupist, TikTokis ollakse näiteks mängulisemad.
  • Swedbank turundab enda brändi sõltuvalt sihtgrupist, TikTokis ollakse näiteks mängulisemad. Foto: Andras Kralla
"Mida suurem on tuntus ja on positiivseid seoseid brändiga, seda suurem on ka ärivõimalus. Sellel on väga otsene ja äriline seos," ütles Swedbanki turunduse juht Arno Pae.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.02.25, 15:27
Eksperdid: kindlustus pole mugavusteenus, mille pealt kokku hoida
Ettevõtted otsivad praeguses majandusseisus võimalusi kokkuhoiuks ja jätavad oluliste riskide vastu kindlustamata. Nii unustavad nad, et riskide realiseerumise korral võib tekkinud kahju suurus ähvardada ettevõtte toimimist või hoopistükkis selle lõpetada, hoiatab Eesti Kindlustusseltside Liit.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele