• OMX Baltic−0,78%268,69
  • OMX Riga0,06%874,37
  • OMX Tallinn−0,33%1 717,25
  • OMX Vilnius−0,28%1 042,03
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,39%8 180,8
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,64
  • OMX Baltic−0,78%268,69
  • OMX Riga0,06%874,37
  • OMX Tallinn−0,33%1 717,25
  • OMX Vilnius−0,28%1 042,03
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,39%8 180,8
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,64
  • 25.09.23, 12:11

Telereklaam kaotab haaret. Tarbijaid otsitakse sotsiaalmeediast

Swedbanki turundusjuht ja Värska juht nentisid hommikuprogrammis, et brändi tugevus on pöördvõrdeline ärilise eduga.
Swedbank turundab enda brändi sõltuvalt sihtgrupist, TikTokis ollakse näiteks mängulisemad.
  • Swedbank turundab enda brändi sõltuvalt sihtgrupist, TikTokis ollakse näiteks mängulisemad. Foto: Andras Kralla
"Mida suurem on tuntus ja on positiivseid seoseid brändiga, seda suurem on ka ärivõimalus. Sellel on väga otsene ja äriline seos," ütles Swedbanki turunduse juht Arno Pae.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele