Äripäev eetris: firmamatjate juttu kuulates tasub piima kõrvale võtta!
Firmamatjate mentaliteet on pärit 90ndatest ning sellise äri jätkumine näitab mõnes mõttes ka maksuameti tahtmatust asjaga tegeleda, nentis Äripäeva ajakirjanik Meelis Mandel saates “Äripäev eetris”.
Äripäev avaldas sel nädalal lugude seeria firmamatjatest, kus selgub, mil viisil ärgitavad firmamatjad ettevõtteid oma partnereid petma. Samuti paljastus lugudest firmamatjate suhtumine maksuametisse, riiki ja ettevõtlusesse laiemalt.
Endine firmamatja paotab ukse valgust kartvasse ärisse, kus tema partneriteks ja klientideks olid samal ajal nii kantpead kui ka väärikad advokaadibürood.
Pahatahtlike likvideerijate kliendid eelistavad oma raskustes firmasid maha raputada, kuna see teekond on lihtsam kui pankrotimenetlus. Et tegelikult püsib vastutus mineviku eest veel aastaid, jääb klientidel sageli tähelepanuta.
Võlgu taga ajavate partnerite pikalt saatmises näeb mängu ilu firmamatja Raul Pint. Kuigi riigis on varsti kümme aastat püütud firmamatjate äri summutada, näitab Äripäeva eksperiment, kuidas see käib täistuuridel edasi – Raul Pinti ei sega sealjuures isegi ärikeeld.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.