Seekordne "Teeninduse teejuhi" saade keskendub ärikliendile müügile. Kuidas pakkuda äriklientidele tipptasemel teenindust ja teha samal ajal edukat müüki, selgitavad Tele2 Eesti ärikliendi müügidirektor Jürgen Jalakas ja nomonkeybusiness müügikoolitaja Rait Videvik.
- Rait Videvik ja Jürgen Jalakas. Foto: Äripäev
Videvik selgitab saates inimkeskse müügi aspekte, tuues esile, et edu võti peitub autentses soovis klienti aidata, mis muudab müügiprotsessi vähem pealetükkivaks ning toob näiteid, kuidas seda päriselt teha. Tema sõnul võivad just lihtsad muutused lähenemises ja teeninduse disainis olla need, mis loovad olulise erisuse ja tagavad pikaajalise kliendisuhte.
Jalakas tutvustab, kuidas luua edukat ärikliendi müügistrateegiat.
Saatejuht on Keit Ausner.
Müügikoolitaja: klient ei taha müügikohtumisel sinu slaide näha
Seotud lood
Kui väljas sajab lund ja päevavalgus kestab vaid hetke, muutub kodukontor meie igapäevaseks keskpunktiks – kohaks, kus töö, loovus ja ka mugavus peavad koos eksisteerima. Hea valgustus, ergonoomiliselt kujundatud ja rahulik töökeskkond aitavad pimedal hooajal säilitada nii töötahet kui ka meelerahu. Ja just sisemine tasakaal on eriti oluline, sest kodus töötavad lapsevanemad teavad hästi: külmade ilmadega algab ka viiruste hooaeg. Lisaks tööülesannetele tuleb sel ajal hoolitseda ka nohuste ja pisut pahurate laste eest, kes on lasteaiast koju kosuma jäetud.