Turunduslike ja käitumuslike andmete kogumist digitaalses keskkonnas mõjutavad värsked uuendused. Mida tähendavad need nii digiturundajatele kui e-poodnikele, räägime värskes “E-kaubanduse arengu ja tuleviku” saates valdkonna tipptegijaga.
- Märtsist rakendus Google’i Consent Mode’i uuendus, mis on digiturundajatele oluline muudatus. Juulis 2024 keerab Google Chrome kinni kolmanda osapoole küpsised. Foto: Zuma/Scanpix
Saates tuleb Mediabrands Digitali Performance’i tiimi juhi Karl Lilienbergiga juttu Google Consent Mode’ist, andmete kogumisest, e‑poodide usaldusväärsusest ning sellest, mida e‑poed peavad tegema, et nende e‑kauplused oleksid muudatustega vastavuses.
Milline saab olema küpsiste kadumise mõju ning kui kaua hoida taasturunduses kliendi kontakte?
Saadet juhib Kuldar Kullasepp Maksekeskusest.
Google'i piirangud teevad e‑kaupmeeste elu raskemaks
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.