Turunduslike ja käitumuslike andmete kogumist digitaalses keskkonnas mõjutavad värsked uuendused. Mida tähendavad need nii digiturundajatele kui e-poodnikele, räägime värskes “E-kaubanduse arengu ja tuleviku” saates valdkonna tipptegijaga.
- Märtsist rakendus Google’i Consent Mode’i uuendus, mis on digiturundajatele oluline muudatus. Juulis 2024 keerab Google Chrome kinni kolmanda osapoole küpsised. Foto: Zuma/Scanpix
Saates tuleb Mediabrands Digitali Performance’i tiimi juhi Karl Lilienbergiga juttu Google Consent Mode’ist, andmete kogumisest, e‑poodide usaldusväärsusest ning sellest, mida e‑poed peavad tegema, et nende e‑kauplused oleksid muudatustega vastavuses.
Milline saab olema küpsiste kadumise mõju ning kui kaua hoida taasturunduses kliendi kontakte?
Saadet juhib Kuldar Kullasepp Maksekeskusest.
Google'i piirangud teevad e‑kaupmeeste elu raskemaks
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Maailma Kullanõukogu avaldas eelmise aasta lõpus raporti, milles lükati ümber väited, et kulla pikaajaline tootlus on võrreldav inflatsioonitempoga. Uuringust tuleb välja, et kulla hinnatõus on olnud inflatsioonitempost kaks korda kiirem ning kulla hinna peamised mõjutajad on hoopis majanduskasv ning globaalsete aktsia- ja võlakirjaturgude koguväärtus.