„Püüdsime üht klienti kaheksa aastat. Selle edukalt tegemiseks on vaja häid müügiinimesi ja kannatust. Inimese kannatus aga katkeb ja siis peavad juhid aru saama, et kui ühe inimese kannatus on katkenud, siis tuleb inimesi vahetada,“ illustreeris ambitsiooni saates „Tööandjate tund“ Estanci juht Priit Haldma.
- Kui ühe töötaja kannatus klienti püüda katkeb, võtab värskem järje üle, kuid ambitsioon peab püsima, rääkis saates Estanci juht. Foto: Erik Prozes
Saates tulebki juttu sellest, kuidas ambitsioonikamad valikud aitavad äri tulevikukindlamaks teha, kuidas saavad ettevõtted ise enda lisandväärtust kasvatada ja milliseid samme peaks selle võimaldamiseks astuma riik, samuti kas majanduslanguse põhi on käes ja kuidas kriisis ümber jagataval turul oma eelised saavutada.
Saates kõnelevad veel Saku Metall Allhanketehase juht Gerth Kivima ja Pauligi jaemüügi ärijuht Baltimaades Rainer Tammet.
Saatejuht on Rivo Sarapik.
Kaheksa aastat ühe kliendi jahil: kui töötaja kannatus katkeb, võtab värskem järje üle
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kaks kolmest saate “Tööandjate tund” külalistest hindas, et majanduse põhi ei ole veel käes ja enne olukorra paranemist kriis veel süveneb. “Päris käes veel ei ole,” vastas Maag Foodi juht Silver Kaur. “Loodetavasti aasta teises pooles läheb paremaks, aga enne läheb veel halvemaks.”
Eesti majandus vajab hüpet järgmisele arengutasemele, et saaksime müüa tooteid ja teenuseid kallimalt. Selle saavutamisest lahutab meid aga üks oluline komponent.
Majanduse oodatav taastumine võib osutuda surnud kassi põrkeks, kui kriisis ettevõtete ja majandusruumi konkurentsivõime arendamiseks vajalikke samme ei astuta, leiavad ettevõtjad.
Euroopa sügavaima langusega Eesti majandust eristab lähiriikide omast investeeringute kadumine. Seetõttu suunaks tippjuhid majandusruumi kujundajate tähelepanu investeeringuid meelitavate tingimuste loomisele.
Äripäeva raadio sisuturundussaade on pühendatud väikeettevõtete konverents-messile Südi 2025, kus jagavad kogemuslugusid väikeettevõtjad. Suurfirmade esindajad annavad nõu finantseerimise, energia-, IT-, tervise- ja personaliküsimustes.