Rimi Eesti Food käivitas üsna hiljuti äriklientidele eraldi e-poe keskkonna, mis on ennast igati õigustanud. Fookusgrupi intervjuudest saadi kinnitust ärikliendi ostueelistustele, mis tavatarbija ostukorvist erineb nii mõnegi olulise kaubaartikliga.
- Rimi lõi äriklientidele e-poe keskkonna. Foto: Liis Treimann
Kui 2020. aastal loodi Rimis e-pood, olid klientideks ka ettevõtted. Üsna pea selgus, et äriettevõtetele peaks arvete maksmise võimalusi olema rohkem kui näiteks pangakaart, mida kasutavad tavaostjad. Ka kaupade kättesaamisel soovitakse lisaks kullerile võimalust, et kaubale tullakse sobivasse kohta ise järele näiteks 30 minuti jooksul.
Sisuturundussaates räägivad Rimi e-kaubanduse formaadijuht Helen Lednei ja ärikliendi projektijuht Liidia Lednei, milliseid teenuseid pakub nende e-ostukeskkond ettevõtetele ja miks kasutada grupikontot või millal tasuks krediiti küsida.
Loomulikult tuleb jutuks ka, miks puuvilja soodushinna kasutamiseks tuleb kood eraldi sisestada, millist kommi ettevõtted endale varuvad või milline puuvili on ostunimekirja tipus. Saadet juhib Julia Nemvalts.
Äridele loodud e-pood tõi jaeketile kliente juurde
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Möödunud nädalal Järveküla Rimile pandud nurgakivi ei ole kaupluseketi jaoks käesoleval aastal viimane - ees ootab veel mitu investeeringut.
Rimi Eesti juht Kristel Mets nentis, et majanduslangus peegeldub ka jaekaubanduses. Uueks aastaks lisab murenoote käibemaksu tõus.
Äripäeva raadio sisuturundussaade on pühendatud väikeettevõtete konverents-messile Südi 2025, kus jagavad kogemuslugusid väikeettevõtjad. Suurfirmade esindajad annavad nõu finantseerimise, energia-, IT-, tervise- ja personaliküsimustes.