Rimi Eesti Food käivitas üsna hiljuti äriklientidele eraldi e-poe keskkonna, mis on ennast igati õigustanud. Fookusgrupi intervjuudest saadi kinnitust ärikliendi ostueelistustele, mis tavatarbija ostukorvist erineb nii mõnegi olulise kaubaartikliga.
- Rimi lõi äriklientidele e-poe keskkonna. Foto: Liis Treimann
Kui 2020. aastal loodi Rimis e-pood, olid klientideks ka ettevõtted. Üsna pea selgus, et äriettevõtetele peaks arvete maksmise võimalusi olema rohkem kui näiteks pangakaart, mida kasutavad tavaostjad. Ka kaupade kättesaamisel soovitakse lisaks kullerile võimalust, et kaubale tullakse sobivasse kohta ise järele näiteks 30 minuti jooksul.
Sisuturundussaates räägivad Rimi e-kaubanduse formaadijuht Helen Lednei ja ärikliendi projektijuht Liidia Lednei, milliseid teenuseid pakub nende e-ostukeskkond ettevõtetele ja miks kasutada grupikontot või millal tasuks krediiti küsida.
Loomulikult tuleb jutuks ka, miks puuvilja soodushinna kasutamiseks tuleb kood eraldi sisestada, millist kommi ettevõtted endale varuvad või milline puuvili on ostunimekirja tipus. Saadet juhib Julia Nemvalts.
Äridele loodud e-pood tõi jaeketile kliente juurde
Seotud lood
Möödunud nädalal Järveküla Rimile pandud nurgakivi ei ole kaupluseketi jaoks käesoleval aastal viimane - ees ootab veel mitu investeeringut.
Rimi Eesti juht Kristel Mets nentis, et majanduslangus peegeldub ka jaekaubanduses. Uueks aastaks lisab murenoote käibemaksu tõus.
Turvalisse ja jätkusuutlikku ühiskonda panustav Forus on igapäevaselt abiks paljudele kaubanduskeskustele. Teiste hulgas Viru Keskusele, mis on Eesti külastatuim ostu- ja meelelahutuskeskus. Forus hoolitseb juba enam kui kümme aastat kõikide tehnosüsteemide eest, teeb elektritöid ning hooldust. Lisaks on aidanud LEED-sertifitseerimisel ja üüripindade ümberehitustöödel.