Elektriautod ei tule enam peale nii suure hooga nagu aastaid tagasi, sest esimesed elektriautode fännid on oma ostu ära teinud ja nüüd tuleb veenda järgmisi, ütles autoauhindade ürituse Eesti Autogala korraldaja Raiko Ausmees.
- Roheauto kategoorias jõudis finalistide hulka ka Hiina elektriauto GWM Ora. Hinnaga lööv GWM sisenes ametlikult Eesti turule alles tänavu. Foto: Karl-Eduard Salumäe
Ausmees rääkis Äripäeva raadio esmaspäevases hommikuprogrammis, et praegu käib autoturul inimeste veenmine, et elektriauto on sobilik ja sellega saab hakkama.
Samas tunnistas Ausmees, et rahakotisõbralike uute autode osakaal on varasemaga võrreldes vähenemas.
Raiko Ausmeest intervjueeris Karl-Eduard Salumäe.
Autoekspert: elektriautode pealetulek on kaotanud hoo
Seotud lood
Hyundai elektrilise pereauto atleetlikul versioonid on „mootorihääl“ ja „käigud“ ning oh sa poiss, kui palju need juurde annavad.
Kui automaksuga kogutav raha liigutab paigast senised hoiakud, võib selle hind osutuda ühiskonnale vastuvõetavaks, kuid müüki hakkavad mõjutama ka teised tegurid, kirjutab ASi Veho tegevjuht ja juhatuse liige Keijo Kaasik.
Kaubandussõjast Hiina tootjatega kaotaksid tarbijad
Elektriautode esialgne vaimustus on hakanud lahtuma, kuna elektriautode kasutusmugavus pole oluliselt kasvanud ning hinnad on oodatust aeglasemalt langenud, rääkis investeerimisspetsialist ja autohuviline Peeter Koppel.
Euroopa autotootjate mahajäämus Hiina tootjatest suunab Euroopa Liitu plaane muutma, kirjutab börsifirma Modera asutaja ja juht Raido Toonekurg.
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi. Võisteldakse tööjõuturul, IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgitavad saatekülalised Äripäeva raadios.