Suur osa investeerimisvaldkonna mõjuisikutest on mõne rahakaasamisega otseselt või kaudselt seotud, mistõttu tuleb investoril alati põhjalikult uurida, kelle huvides võib investeerimisguru rääkida, soovitas kommunikatsiooniekspert.
- Kommunikatsioonibüroo Hamburg & Partnerid partner Hannes Hamburg Foto: Raul Mee
On igati tervitatav, et Eestis on tekkinud kohalik finantsmõjuisikute kogukond, kes inimesi investeerima julgustavad, kuid Planet42 ümber koondunud investorkogukonnal oli tekkinud liiga palju võimu ja vastutust, näeb kommunikatsiooniagentuuri Hamburg & Partnerid juht Hannes Hamburg.
“Võibolla mõnele jäigi mulje, et kõik keerlebki nende ümber, et kõik on võimalik. Ja tegelikult Roosaare ju eelmise nädala Ekspressis ütles, et diagnoos, mis talle pandi oli mania grandiosa (suurusehullustus – toim),” rääkis Hamburg.
Intervjuus arutles ta, kes ja kuidas Planeti42 kriisist võitnud on. Pikemalt rääkis ta veel finantssuunamudijate vastutusest ja võimalikest seostest ning huvidest, mille kohta peaks investor põhjalikult uurima. Juttu tuli ka finantsvabaduse võimalikkusest ja sellest, kellelt võiks investeerimisnõu küsida.
Inervjueeris Hando Sinisalu.
Kommunikatsiooniguru avaldab: finantsmudijatel on rahakaasamistes sageli omad huvid mängus
Seotud lood
Investor Jaak Roosaare väitis sel nädalal meedias, et ta ei teinud Planet42 raha investeerides ettevõttele põhjalikku analüüsi. Äripäeva ajakirjanike arvates ei kõla see usutavalt.
Nurm ja Siimann avaldasid, kui palju raha paistab üldse lootust tagasi saada
Meie eesmärk ei ole kellegi vastu minna, vaid võimalikult palju raha ära tuua, rääkisid hommikuprogrammis Planet42 Recovery meeskonda kuuluvad investorid Dag Nurm ja Paavo Siimann.
Jaak Roosaare ja teiste eestvedamisel Aafrika autoäri Planet42 võlausaldajate nõudeid koondanud P42 Recovery sai vastased, nõudeid asus ühe võlausaldaja palvel koguma konkureeriv advokaadibüroo.
Sahinad: Eleving ostab Planet42 ära?
Sel nädalal börsile tulemise kampaania suurelt käima lükanud Läti finantsettevõttel Eleving näib olevat mõndagi sarnast hiljuti Eesti investoreid rivist löönud Planet42ga. Ent olgu kohe öeldud, et erinevused on märkimisväärsed ja olulistes nüanssides.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.