• OMX Baltic−0,82%292,56
  • OMX Riga−0,28%891,97
  • OMX Tallinn−0,28%1 859,93
  • OMX Vilnius−0,03%1 140,46
  • S&P 500−0,76%5 572,07
  • DOW 30−1,14%41 433,48
  • Nasdaq −0,18%17 436,1
  • FTSE 1000,62%8 548,66
  • Nikkei 2250,07%36 819,09
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%94,5
  • OMX Baltic−0,82%292,56
  • OMX Riga−0,28%891,97
  • OMX Tallinn−0,28%1 859,93
  • OMX Vilnius−0,03%1 140,46
  • S&P 500−0,76%5 572,07
  • DOW 30−1,14%41 433,48
  • Nasdaq −0,18%17 436,1
  • FTSE 1000,62%8 548,66
  • Nikkei 2250,07%36 819,09
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%94,5
  • 25.10.24, 14:48

Auhinnatud digikampaaniad tegid teistele silmad ette

"Digiturunduse praktikumi" saates räägime kahe väga eduka digikampaania näitel sellest, mis neile edu tõi ja mida saavad teised ettevõtted neist õppida ja kaasa võtta.
Saatejuht Priit Kallas Dreamgrow digitalist ja Karl Pae digiagentuurist ePPC.
  • Saatejuht Priit Kallas Dreamgrow digitalist ja Karl Pae digiagentuurist ePPC. Foto: Äripäev
Digiagentuuri ePPC omanik ja juht Karl Pae räägib Google'i reklaamidest, märksõnadest ja sellest, kuidas Chat GPTga reklaame teha.
Samuti tuleb juttu Facebooki reklaamidest ja kanali olulisusest. Vastuse saab ka küsimusele, kuidas Facebooki reklaamide tulemuslikkust mõõta ja kas tulemused on ka päriselt nii head, kui võiks arvata.
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.
Auhinnatud digikampaaniad tegid teistele silmad ette
00:00

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele