Musta reede ostunädalaga novembris ületas tarbeelektroonikat müüv Euronics esimest korda üle pika aja eelmise aasta tulemust, ütles ettevõtte jaekaubanduse juht Martin Soom.
- Euronicsi jaoks tähistas novembrikuu üle pika aja olulist muutust. Foto: Andras Kralla
“Näha oli, et rahvas käis rohkem poodides ja ostis asju ka veebist,” tõdes Soom.
Soom rääkis Äripäeva raadio kolmapäevases hommikuprogrammis, et näeb isiklikult praegu, et jaekaubanduses on põhi saavutatud. “Võib olla pool aastat tuleb põhjas tammuda, aga sealt edasi läheb kõik ülesmäge,” on Soom optimistlik.
Juttu tuli veel ka emotsiooniostudest ja eesootavast jõuluajast.
Intervjueeris Indrek Lepik.
Euronicsi jaekaubanduse juht: põhi on saavutatud ja edasi läheb juba ülesmäge
Seotud lood
Elektroonikapoe Klick Eesti kauplustes käib õhtusel ajal väga vähe kliente, mistõttu on töötajad tegevuseta.
Paljud Eesti kaupmehed maksavad kättejääva toidukauba hävitamisele pigem peale kui selle maha müüvad, kirjutab “parim enne” kaupade poe Sumena asutaja Oliver Sebastian Lamp.
Analüütik: autode tempokas ostmine jätkub
Oktoobris vähenes jaekaubandusettevõtete müügitulu eelmise aasta sama kuuga võrreldes, kuid tööstuskaupade kauplused suutsid müüki suurendada, näitab värskelt avaldatud statistika.
Eesti Põhjamaana jõulisem positsioneerimine ja siinse asjaajamise müümine aitab siia meelitada ettevõtteid, kes sõjahirmu tõttu tulemata jääksid. „Kui tahame olla edukad, peame olema osa Põhjamaadest,“ leiab Tallinna Kaubamaja juht Erkki Laugus.
Vanas Euroopas tavaline firmade ja muu vara põlvest põlve pärandamine on eestlaste jaoks uus teema. Meil siin on alles esimene põlvkond varavahetuseks ettevalmistusi tegemas.