Elektroonikapoe Klick Eesti kauplustes käib õhtusel ajal väga vähe kliente, mistõttu on töötajad tegevuseta.
- Klicki kauplus. Foto: Andras Kralla
Klick Eesti juhatuse liige Kaire Koik tunnistab, et kaupmeeste olukord on raske majandusolukorra tõttu keeruline. "Kui ma vaatan igapäevaselt tarbija käitumist, siis ma näen, et õhtuti on poed tühjad ja me raiskame päevas keskmiselt kaks tundi inimeste tööaega," rääkis Koik.
Intervjuus rääkis Koik veel musta reede mõjudest, jõuluhooaja ettevalmistustest ja järgmise aasta prognoosidest.
Intervjueeris Ken Rohelaan.
Klicki juht: me raiskame päevas kaks tundi inimeste tööaega
Seotud lood
Hooletusse jäetud küberseade võib viia ähvarduste ja väljapressimiseni, rääkisid Pärnumaa edukaimate ettevõtete konverentsil Telia küberturvalisuse eksperdid Kristjan Aljas ja Holger Rünkaru.
„Ma ei saa ettevõtjana öelda, et mu plaan on järgnevad kolm kuud või järgmise valimistsüklini. See plaan on 5 või 10 aastat,“ selgitas saates „Tööandjate tund“ autotööstusele komponente valmistava Stoneridge Electronicsi tehase juht Ardo Asperk. Seetõttu ootab ettevõtja ka riigilt konkreetsust majanduspoliitikas.
Rakveres ehitatakse uusi elamuid jõudsalt, kuid ostjate leidmisel võib raskusi tekkida.
Ilutoodete pood Tradehouse plaanib oma järgmisesse aastasse kasvu, mida hakkaksid vedama e-poed.
Ettevõtete juhtidel tuleb muude küsimuste kõrval mõelda ka sellele, mil moel oma töötajaid kõige tulemuslikumalt innustada. Mitmed neist on kasutusele võtnud boonuspaketid ja üha rohkemad kaaluvad töötajatele lisahüvede pakkumist, just selliste, mida päriselt enim vajatakse ning hinnatakse: tööalased arenguvõimalused, rahalised boonused, täiendav tervisekindlustus, paindlik töökorraldus ja ühisüritused. Leinonen toetab oma klientidest tööandjaid iga päev just motiveerimisprogrammide väljatöötamisega. Millised on kõige populaarsemad boonusmeetmed?