• OMX Baltic−0,62%299,53
  • OMX Riga−0,26%865,75
  • OMX Tallinn−0,07%1 960,1
  • OMX Vilnius−0,13%1 170,71
  • S&P 500−0,57%5 493,69
  • DOW 30−0,08%40 080,69
  • Nasdaq −1,08%17 194,59
  • FTSE 1000,09%8 422,55
  • Nikkei 2250,38%35 839,99
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%93,89
  • OMX Baltic−0,62%299,53
  • OMX Riga−0,26%865,75
  • OMX Tallinn−0,07%1 960,1
  • OMX Vilnius−0,13%1 170,71
  • S&P 500−0,57%5 493,69
  • DOW 30−0,08%40 080,69
  • Nasdaq −1,08%17 194,59
  • FTSE 1000,09%8 422,55
  • Nikkei 2250,38%35 839,99
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%93,89
  • 27.02.25, 11:34

Liikluskoolitaja soovitus ettevõtjatele: täiendkoolitus iga paari aasta tagant

Soomes tehtud uuringu põhjal avaldab liiklusalane täiendkoolitus mõju umbes kaks aastat, pärast seda hakkab õpitu ununema. Niisiis võiksid ettevõtjad ja juhid oma autot roolivaid töötajaid iga paari aasta tagant koolitada, et oma ettevõttes õnnetuste riski maandada, leiab autokooli Autosõit juhatuse liige Indrek Madar.
Juttu tuli ka sellest, miks liiklusteooria eksami küsimused peaksid Madari meelest olema kõigile huvilistele lahendamiseks kättesaadavad.
  • Juttu tuli ka sellest, miks liiklusteooria eksami küsimused peaksid Madari meelest olema kõigile huvilistele lahendamiseks kättesaadavad.
  • Foto: Arno Mikkor
Madar ütles Äripäeva raadio hommikuprogrammis, et halvenenud liiklusstatistika tagant tasub otsida 5-6 aasta taguseid tegusid või tegemata jätmisi. Mullu hukkus Eestis liiklusõnnetustes 69 inimest, samas kui eelneval viiel aastal jäi see näitaja 50 ja 60 vahele. Kasvas ka õnnetuste ja vigastatute arv.

Seotud lood

Juhtkiri
  • 17.01.25, 15:03
Niimoodi sõites me ei jõuagi Skandinaaviale järele
Liiklusohutuses järgmise taseme saavutamiseks tuleb tegeleda ka kõige muu kui kiiruse ja joobe mõõtmisega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Arvamused
  • 10.10.24, 11:13
Karl-Eduard Salumäe: Tallinn on väike linn, sellised ummikud pole normaalsed
Tallinna ummikud näikse olevat tänavu märgatavalt hullemaks muutunud. Ei tohi kaasa minna narratiiviga, et tipptunni liiklus ongi säärane ja paremini ei saagi. Mujal Euroopas ringi sõitmine kipub kinnitama, et meitel on miskit mäda, kirjutab Äripäeva arvamustoimetaja Karl-Eduard Salumäe.
Arvamused
  • 15.10.24, 13:45
Kristjan Järvan: Tallinna ummikud, kummikud ja sunnikud
Tallinnas on ka selliseid inimesi, kelle arvates ummikud ei ole probleem, kirjutab abilinnapea Kristjan Järvan (Isamaa) vastukajana Äripäeva arvamustoimetaja Karl-Eduard Salumäe arvamusloole.
Arvamused
  • 12.07.24, 06:00
Vahemere vaatlus | Tallinnas on liiklemiseks lahedalt ruumi, aga no lihtsalt ei lasta ümber reastuda
Äripäeva Lõuna-Euroopa kolumnist Lauri Vahemeri käis vahepeal kodumaal ning leidis eest kosutavalt vähe autosid, aga ka nn küünarnukitunde selge nappimise.
  • ST
Sisuturundus
  • 28.04.25, 12:52
Kui äri vajab teadust – Eesti ettevõtted avavad teaduskoostöö köögipoole
„See algas vajadusest. Meil oli materjal, aga me ei teadnud veel, mida see pikas plaanis suudab,” meenutab Karl Pärtel, tuleviku ehitusmaterjali tootev Myceeni kaasasutaja. Sarnase tee läbis ka kaugseirega tegelev ettevõte KappaZeta, kes soovis paremini modelleerida metsamahu ja -kõrguse hindamist satelliidifotodest tulenevast informatsioonist. Mõlemal juhul oli lahenduseks kaasata oma meeskonda ülikoolist teadlased. Mitte konsultatsiooniks, vaid väljundipõhiseks koostööks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele