„Mis toond on meid siia, see enam edasi ei vii.“ Tänase Eesti mure, sõnastatuna president Toomas Hendrik Ilvese poolt juba 2014. aasta iseseisvuspäeva kõnes. Aga kehtib ja kaigub praegugi.
Transpordiamet korraldab tänavu teetöid kokku 1060 kilomeetril, mis on üle 300 kilomeetri ehk veerandi võrra vähem kui eelmisel aastal. Töödele kulub 153 miljonit eurot.
Stagneerunud liiklusarenguga riigis süüdistatakse järjest kurjemal toonil pahasid autojuhte, keda tulevat üha rohkem jälgida ja karistada. Ent millal – või kas üldse kunagi – hakatakse mõtlema, et ehk on hoopis senised liiklusohutuse asja ajajad, lähenemised või ressursid ammendunud, küsib Äripäeva arvamustoimetaja Karl-Eduard Salumäe.
Minul pole midagi selle vastu, kui politseinik mõõdab põõsas mu kiirust, sest tean, et need andmed ei salvestu kuhugi. Keskmise kiiruse tuvastamine on aga privaatsusesse sekkumine, mille jaoks on vaja ühiskonna nõusolekut, ütles advokaat Indrek Sirk Äripäeva raadio hommikuprogrammis.
Tarkvaraarendajale Merada on turvalisuse tagamine ühtviisi oluline nii uue tarkvara kirjutamisel kui ka küberrünnaku ohu minimeerimisel oma ettevõttele. Viimase jaoks tehakse koostöös Teliaga regulaarselt turvanõrkuste kontrolli.