Ligi 90% Eesti elanikkonnast on tellinud või tellib regulaarselt tooteid e-kaubanduse kanalitest, selgus varasemast SEB ja Norstati koostöös tehtud e-kaubanduse uuringust.
- Leidke oma e-ärile sobiv makselahendus. Foto: Photo by rupixen.com on Unsplash
E-Kaubanduse Liidu andmetel olid 2019. aasta kokkuvõttes e-ostud kokku 1,4 miljardit eurot, tehes mullu keskmiseks kuukäibeks 118 miljonit eurot. 2020. aasta kevadel on need numbrid eriolukorra tõttu kindlasti kordades kasvanud.
Sobiv lahendus Teie ärile
Vastavalt ettevõtte ärimudelile ja sellele, kas keskendute kohalikule tarbijale, Euroopa Liidu ostjale või globaalsele turule, on teil võimalik valida makselahendus.
Füüsilise müügikoha puhul on levinuim lahendus makseterminal, mis võimaldab klientidel pangakaardiga või elektrooniliselt viipemaksega ostu eest tasuda.
Makseterminalid on erinevad ja nende seast on võimalik valida just oma äritegevusele sobivaim.
Nii nagu kogu maailmas, valivad ka Eestis kliendid üha enam ostukohaks veebipoe. Ettevõtete veebipoed võimaldavad ostu mugavalt ja sujuvalt sooritada, näiteks saab osta ka teiste riikide teenusepakkujatelt ja seda kodust lahkumata. Igast Eesti e-poestki saavad välisriikide kliendid osta tooteid ja teenuseid, kui neile sobivat kaardipõhist maksevõimalust pakkuda. Klient peab vaid sisestama kaardi andmed või tasuma pangalingi kaudu otse pangakontolt.
SEB teeb 2019. aasta algusest alates koostööd Eesti finantstehnoloogia ettevõttega
EveryPay, mis võimaldab meil pakkuda nüüdisaegset e-äri makselahenduse teenust ettevõtetele. Makselahendus annab klientidele võimaluse kasutada interneti ....
Loe edasi SIIT
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.