Reklaamsõnumi esitamine reklaamtootel on ülioluline. Nüüd ei piisa enam lihtsalt logo kandmisest tootele traditsiooniliste võtetega. Tehnoloogia areng on lisanud palju uusi võimalusi. Järjest enam kasutatakse reklaamriietel siiditrükis efektvärve ja reljeefset 3D-tikandit.
- Värviline graveering Rainbow Foto: Logotrade
Või siis töödeldakse
logo spetsiaalsete geelidega, mis annavad trükile sileda, peegelläikelise efekti. Reklaamriietele ja puuvillastele ostukottidele saab kvaliteetseid kujutisi ning fotosid trükkida kõige paremini digitrükitehnikas, printides kujunduse DTG-printeriga otse kangale.
Kõvapinnaliste toodete puhul, nagu metall, puit või plastik kasutatakse nüüd LED-tehnoloogial põhinevat UV-trükki, mis võimaldab kanda väga kvaliteetseid värviüleminekutega pilte otse tootele. Uudse meetodina saab nii trükkida ka silindrikujulistele toodetele 360 kraadi ulatuses.
Eristuda saab ka värvilise graveeringuga – selle graveeringuviisi puhul kasutatakse erineva lainepikkusega laserkiiri, et saavutada metallpindadel värviline graveering.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Inseneri- ja arhitektuuribüroo Amhold ASi ja Euroopa juhtiva ventilatsiooniettevõtte Lindab ASi pikaajalise koostöö tulemusena valmis hiljuti Jõelähtme valda Iru külla tühjale jäätmaale Trumpfi fiiberlasertehnoloogia võimekusega tootmiskompleks.