Reklaamsõnumi esitamine reklaamtootel on ülioluline. Nüüd ei piisa enam lihtsalt logo kandmisest tootele traditsiooniliste võtetega. Tehnoloogia areng on lisanud palju uusi võimalusi. Järjest enam kasutatakse reklaamriietel siiditrükis efektvärve ja reljeefset 3D-tikandit.
- Värviline graveering Rainbow Foto: Logotrade
Või siis töödeldakse
logo spetsiaalsete geelidega, mis annavad trükile sileda, peegelläikelise efekti. Reklaamriietele ja puuvillastele ostukottidele saab kvaliteetseid kujutisi ning fotosid trükkida kõige paremini digitrükitehnikas, printides kujunduse DTG-printeriga otse kangale.
Kõvapinnaliste toodete puhul, nagu metall, puit või plastik kasutatakse nüüd LED-tehnoloogial põhinevat UV-trükki, mis võimaldab kanda väga kvaliteetseid värviüleminekutega pilte otse tootele. Uudse meetodina saab nii trükkida ka silindrikujulistele toodetele 360 kraadi ulatuses.
Eristuda saab ka värvilise graveeringuga – selle graveeringuviisi puhul kasutatakse erineva lainepikkusega laserkiiri, et saavutada metallpindadel värviline graveering.
Seotud lood
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi. Võisteldakse tööjõuturul, IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgitavad saatekülalised Äripäeva raadios.