Kodukontorist on saanud tavapärane ruum paljudes kodudes. Siin artiklis räägime sellest, kuidas koduses kontoris sättida asjad nii, et need oleksid kiiresti leitavad ja kuidas hoida ruumis puhtust. Avasta meie nipid ja korrasta oma kodukontor Kaup24 ja Hansaposti abiga!
- Foto: © PhotoAttractive, Getty Images Signature via canva.com
Kui tihti tuleks kodukontorit koristada?
Kodukontori koristamine ei erine paljuski sinu tavapärasest koristus rutiinist. Soovitame vähemalt kord nädalas puhastada kõik pinnad tolmust, eemaldada tekkinud kohvi- või teetassi jäljed ja puhastada põrandad. Kiireks põranda puhastamiseks on heaks lahenduseks kas
varstolmuimeja, mida on kerge kasutada või robottolmuimeja, mis teeb kogu töö sinu eest ära.
Kuna põrandate puhastamine on koristamise kõige keerulisem osa, kuna vajab sobivat vahendit, siis soovitame investeerida heasse kodutehnikasse, mis muudab iganädalase põrandate puhastuse lihtsamaks. Nagu eelnevalt soovitatud, on
varstolmuimeja ja robot ühed mugavamad ja tõhusamad vahendid, aga samuti ajab asja ära klassikaline tolmuimeja.
Vali tolmuimeja vastavalt oma eelarvele ja eelistustele: Kaup24 ja Hansaposti valikust saad valida välja erinevatest hinnaklassidest ja mitmesuguste funktsioonidega tolmuimejad, mis muudavad sinu elu kordi lihtsamaks, tagades nii puhta kodukontori,
koridori ja kogu kodu.
Töötooli puhastamiseks haara kas tolmuimeja või niiske lapp vastavalt selle materjalile. Kui kodukontoris on palju taimi, siis ära unusta ka nende lehti tolmust puhastada. Tolmuvaba ja puhas tuba tagab hea õhkkonna, kus oma eesmärke ellu viia.
Lisaks iganädalasele
koristusele, tasub vähemalt kord aastas teostada suuremat puhastust vaipadele, kardinatele ja teistele tekstiilidele ja selleks kasutada kas koduseks kasutamiseks mõeldud puhastusvahendeid või viia need keemilisse puhastusse.
Kuidas korrastada kõik paberid, raamatud ja kirjatarbed?
Sinu kontorilaud upub paberite hunniku sisse? See on täiesti tavaline probleem juhul, kui sinu tööga kaasneb palju füüsilisi pabereid, dokumente ja kaustasid. Selleks, et hoida kogu ruumi korras ja muuta kõik vajalikud asjad lihtsalt leitavaks, tuleks need korrastada süsteemi järgi. Selle jaoks võiks olla kodukontoris mõni kapp, riiul või sahtel, kuhu asju paigutada. Paigutamine võiks olla loogilise süsteemi järgi, näiteks on asetatud asjad vastavalt aastanumbrile ja selle sees on need omakorda sorditud kuude või veelgi täpsemalt kuupäevade järgi. Süsteemi loomiseks kasuta kaustasid, järjehoidjaid või karpe, mille peale on lisatud selged ja arusaadavad sildid, mis sisaldavad infot asjade kohta, mis on sinna paigutatud.
Enne paigutamist soovitame vaadata kõik paberid üle, sest tihti on alles hoitud asjade seas ka neid dokumente või märkmeid, mida enam ei ole vaja. Pärast seda, kui kõik sorditud, hakka süsteemi looma ja leia paigutamiseks vajalik ruum. Tee seda sama ka enda digitaalsete dokumentide, piltide ja videotega!
Seotud lood
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.