Pärast seda, kui riik keelas riigifirmal Operail Venemaa vedudega tegeleda, hakkas nende vedude juures ilma suurema kärata tähtsat rolli mängima teine riigifirma – Eesti Raudtee. Kui Operaili kliendid ja veod võttis üle Läti Raudtee, lükkas Eesti Raudtee kohe käima terve uue osakonna, et neid aidata.
Nüüd tuleb Läti Raudtee ja selle tütarfirma (LDZ Cargo) vedudesse suhtuda kui omadesse, kõlas õpetus Eesti Raudtee töötajatele eelmise aasta aprillis. „Need on nagu meie rongid, ainult et nad sõidavad LDZ lipu all, kuid meie korraldame neid ja sõidutame neid. See hakkab nüüd olema meie probleem," teatas ettevõtte liikluskorraldusosakonna juht Äripäevale teadaolevalt ühel koosolekul.
Operaili lammutamine
Küsimusi tekitav „uus täiendav teenus“ tekkis Eesti Raudteesse Operaili lammutamise tulemusena.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti raudteedel võib endiselt kohata sanktsioonide all olevate Venemaa ettevõtete logodega vaguneid. Kuid see ei tähenda, et sellised rongid rikuksid tingimata Euroopa Liidu kehtestatud keelde.
Riigiettevõtte Operail Ameerika diiselvedurid läksid vanarauaks, samal ajal kui Venemaal monteeritud vedurid seisavad jõude. Ettevõte eitab, et tehnika müüdi vanarauaks seoses majandusraskustega.
Riiklik raudteefirma Operail läks Tartu ärimeeste Uuno Lausingu ja Romet Puhki valdusfirmale maksma 19 miljonit eurot.
Täna on viimane tööpäev riigi raudteefirma Operail juhatuse esimehel Raul Toomsalul, kes on ametis olnud kaheksa aastat.
Hiljuti miljonäristaatusesse jõudnud investor Rahakratt hoolimata finantsvabadusest priiskama ei kuku – luksusautode kollektsiooni omamise asemel sõidab ta ringi rendiautoga ning seetõttu pole ta ka eriti kursis palju furoori tekitanud automaksuga.