Välispartneri otsingul on mitu taset. Saadud info hulgast sõltub otsingu hind ja koostöö sündimise tõenäosus.
1. Välisfirma kontaktandmed, ilma konkreetset huvi kontrollimata (aadress, telefon, faks, tegevusala). Kasutada võib kaubanduskodade ja välisesinduste abi või otsida ise sihtmaa telefonikataloogist. Õige partneri leidmise tõenäosus on väike, tekib palju kasutuid sidekulusid ja raisatud aega.
2. Välisfirma kontaktandmed (aadress, telefon, faks, tegevusala, kontaktisik), huvi koostööks kontrollitud. Kasutada saab kaubanduskodade, konsultatsioonifirmade ja ärikeskuste abi. Teenus on 1. variandist kallim, kuid leitud kontaktid on tõsisemad.
3. Välisfirma tutvustus koos toote hinnakirja, pakkumise või eeltellimusega. Kasutama peaks kas erialaliite või konsultatsioonifirmasid. Saab konkreetse koostööpakkumise või vastuse oma pakkumisele. Töö võõral turul teevad spetsialistid sihtriigi keeles. Tulevase partneri taust on kontrollitud ja saab alustada konkreetseid läbirääkimisi. Enne läbirääkimisi on olemas ka välisfirmat tutvustavad materjalid.
Seotud lood
Riigivõlakirjad ja kuld on aastakümneid konkureerinud „turvaliseima“ vara tiitli pärast. Miks on võlakirjad praegu kullale selgelt alla jäämas ning mida näitab see raha- ja finantssüsteemi tervise ja tuleviku kohta?
Enimloetud
4
“Tema jaoks on eestlased ahvikari”
Viimased uudised
Enam kui pool majandusest sõltub loodusest
Hetkel kuum
“Tema jaoks on eestlased ahvikari”
Tagasi Äripäeva esilehele