• OMX Baltic−0,03261,6
  • OMX Riga−0,42865,92
  • OMX Tallinn−0,031 696,8
  • OMX Vilnius0,03986,19
  • S&P 500−1,735 408,42
  • DOW 30−1,0140 345,41
  • Nasdaq −2,5516 690,83
  • FTSE 100−0,738 181,47
  • Nikkei 225−0,7236 391,47
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,9
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0099,85
  • OMX Baltic−0,03261,6
  • OMX Riga−0,42865,92
  • OMX Tallinn−0,031 696,8
  • OMX Vilnius0,03986,19
  • S&P 500−1,735 408,42
  • DOW 30−1,0140 345,41
  • Nasdaq −2,5516 690,83
  • FTSE 100−0,738 181,47
  • Nikkei 225−0,7236 391,47
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,9
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0099,85
  • 17.07.96, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Via Point on Pärnus kaks silda remontinud

Vana-Pärnu elamurajooni viiva silla uuendamine läks linnale maksma 2 miljonit krooni, millest remondile kulus 1,85 miljonit, ehitusjärelevalvele 112 000 ja muudeks kuludeks 38 000. ASi Via Pont direktori Väino Hallikmäe sõnul on firma kogu raha kätte saanud. Maksmisega ei tekkinud viivitust nagu eelmisel aastal, kui riigieelarvest Pärnule kesklinna silla remondiks lubatud raha õigeks ajaks kohale ei jõudnud.
«Iga linn ei suuda pidada sellist lipukirja -- remontida igal aastal üks sild, ka pole teistel firmadel õnnestunud sellist tööd teostada,» lausus kaks aastat järjest Pärnus silla remondi vähempakkumise võitnud Hallikmägi.
Tallinna tehnikaülikooli ehitiste projekteerimise instituudi dotsendi Siim Idnurmi sõnul oli remontimiseks oli viimane aeg. «Päris kokkuvarisemise ohtu küll polnud, kuid sild oli väga halvas seisus,» lisas ta.
Via Pont annab tehtud tööle Siimu sillal kaheaastase garantii.
Kuni 1. augustini tohivad Siimu sillale sõita veokid kuni 12tonnise täismassiga, sest niikaua kivistub silda valatud betoon. Lõpliku piirangu järgi ei tohi silda ületada sõidukid, mille teljekoormus on üle 8 tonni. Erandkorras saab sillale lubada ka raskemaid veoseid.
Idnurme sõnul on viimastel aastatel kiiresti halvenenud ka Pärnu kolmanda ja kõige uuema -- Niidu silla seisukord. Silla sammaste pealispinnal võib näha hallitust, piirded ning talad on kohati roostes. Linnapea Väino Linde väitel pole selle silla remondiks veel võimalusi otsitud.
Lähematel päevadel lõpeb remont Tallinna--Pärnu maanteel Nurme sillal, mis Pärnumaa maavalitsuse majandusosakonna juhataja Raivo Kuke sõnul on selle trassi kõige halvem koht kitsa silla ja sellele kohe järgneva kurvi tõttu.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.24, 14:25
Paljudel tööstus- ja laohoonetel jätkuvalt tuleohutusülevaatus tegemata: Forus on ettevõtetele oluliseks partneriks
Suurel osal tuleohutusülevaatuse kohuslastest on jätkuvalt ülevaatus tegemata. Päästeamet on viimasel ajal saatnud ettevõtetele hoiatusteateid. Foruse praktika näitab, et tihti pole ettevõtete juhid ja hoone haldjad kursis, millised tuleohutusnõuded peavad olema täidetud ning mis regulaarsusega tuleb seadmeid kontrollida. Valdavalt on murekohad objektidel sarnased.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele