• OMX Baltic−0,03261,6
  • OMX Riga−0,42865,92
  • OMX Tallinn−0,031 696,8
  • OMX Vilnius0,03986,19
  • S&P 500−1,735 408,42
  • DOW 30−1,0140 345,41
  • Nasdaq −2,5516 690,83
  • FTSE 100−0,738 181,47
  • Nikkei 225−0,7236 391,47
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,9
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0099,85
  • OMX Baltic−0,03261,6
  • OMX Riga−0,42865,92
  • OMX Tallinn−0,031 696,8
  • OMX Vilnius0,03986,19
  • S&P 500−1,735 408,42
  • DOW 30−1,0140 345,41
  • Nasdaq −2,5516 690,83
  • FTSE 100−0,738 181,47
  • Nikkei 225−0,7236 391,47
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,9
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0099,85
  • 26.07.96, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rootsi suleb turistide ees uksed

Kuigi juuli ja august on Rootsi kõige elavamad turismikuud, on päikesenäljas rootslased hüljanud finantskaalutlused ning pannud poed kuuks ajaks kinni.
«Juuli on puhkustekuu ning seetõttu sulevad paljud ärid kuuks ajaks uksed, eriti väiksemad restoranid ja poed, mis teenindavad peamiselt ärikliente,» ütles Stockholmi infoteenistuse pressiesindaja Birgitta Jansson.
Keskmine temperatuur kerkib Rootsis 25 kraadini vaid juulis ja augustis ning rootslased tahavad oma suve nautida. Enamik rootslasi puhkab juulis.
Stockholmi ooperimaja suleti ning Rootsi juhtiv ärileht Dagens Industri katkestas igapäevase ilmumise ja muutus nädalaleheks.
Janssoni sõnul turistid, kes toovad riigile sisse 104,2 miljardit Rootsi krooni aastas, olukorra üle ei kurda. Peamised nurisejad on stockholmlased ise.
1994. aastal langes turismi arvele 3,2 protsenti Rootsi sisemajanduse kogutoodangust ning turismitööstus andis tööd 175 000 inimesele.
Stockholmi jaoks on põhilised turismikuud juuli ja august. Linna külastavad peamiselt ameeriklased, jaapanlased ja lõunaeurooplased, taanlased ja sakslased eelistavad suvitada maakohtades. REUTER-BNS

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.24, 09:00
Kolme ettevõtte kogemus Foruse kõnekeskuse teenusega: kuidas koostööpartneri abiga kulusid kokku hoida?
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele