Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Unitedist lahkus osa töötajaid
United-kaubamärgi all tegutsevast ASist Alex Reklaam lahkus osa töötajaid, et moodustada oma reklaamiagentuur Idea. Unitedi juht Priit Pirita sõnas, et agentuuri klientidest lahkus koos töötajatega vaid peamiselt sidesüsteemide maaletoomisega tegelev Ericsson Eesti esindus.
Pirita sõnutsi polnud kahe töötaja lahkumise näol tegemist viimasel ajal reklaamiagentuuride seas moodi läinud nn mõistuslahutusega, et vältida konkureerivate klientide teenindamist.
Priit Pirita märkis, et Alex Reklaami baasil tekkinud uue agentuuri näol on tegemist töötajate sooviga saada oma reklaamiagentuuri omanikuks.
Aktsiaseltsi Alex Reklaam suuremad kliendid Leaf, Philips Morris, Eesti Loto, Põlva Piim jt jäävad endiselt Unitedi kaubamärgi all tegutseva agentuuri teenindada, ütles Pirita.
Pirita sõnul võtab Alex Reklaam agentuurist lahkunud töötajate asemele uued ning jätkab tööd endisel kujul. ÄP
Ameerika tänupühajärgne ostupüha Black Friday ehk must reede on Euroopas ja Eestis aina tugevamini kanda kinnitamas. Kui vaid kümmekond aastat tagasi olid musta reede pakkumised harva esinev nähtus, siis käesoleval kümnendil kasutab pea iga vähegi tuntud e-pood üle maailma levinud ostupüha ära ning pakub võimalust teha oste tavapärasest suuremate allahindlustega.