Selle ideega astus Läti üles möödunud nädalal Riias Läänemere riikide nõukogu majanduskoostöörühma koosolekul.
Nõukogu koosseisu kuuluvad kõik Läänemere piirkonna riigid.
Leedu transpordiministeeriumi esindaja Alminas Maciulis ütles, et pärast seda, kui Läänemeremaad Läti algatust ei toetanud, andis ta lõpuks järele, kuid keegi ei kahtle, et Läti hakkab tulevikus ikka oma joont ajama.
Läti taotleb oma transpordikoridoride lülitamist Euroopa transpordiarengu plaanidesse, kuna tema sadamad teenindavad suuri veosevoolusid.
Ka detsembri algul Brüsselis ei õnnestunud Lätil tõestada G-24 riikidele, et Läänemere regiooni ida-lääne tähtsaimaks transpordikoridoriks peab olema Ventspils--Riia.
Tähtsaimaks sellel suunal jäi siiski transpordikoridor Klaipeda--Vilnius, mida peetakse Leedu suureks saavutuseks. Kuluaarides räägitakse, et see ajas lätlased vihale.
Maciulise sõnul üritavad lätlased jätkuvalt tõestada, et nende transpordikoridorid on majanduslikult elujõulisemad. Leedu aga jääb oma seisukohale ega leia, et koridore tuleks muuta. BNS
Seotud lood
Riigivõlakirjad ja kuld on aastakümneid konkureerinud „turvaliseima“ vara tiitli pärast. Miks on võlakirjad praegu kullale selgelt alla jäämas ning mida näitab see raha- ja finantssüsteemi tervise ja tuleviku kohta?
Enimloetud
4
“Tema jaoks on eestlased ahvikari”
Viimased uudised
Enam kui pool majandusest sõltub loodusest
Hetkel kuum
“Tema jaoks on eestlased ahvikari”
Tagasi Äripäeva esilehele