• OMX Baltic0,04%275,6
  • OMX Riga−0,59%885,22
  • OMX Tallinn−0,04%1 745,6
  • OMX Vilnius0,13%1 043,9
  • S&P 500−0,02%5 841,47
  • DOW 300,37%43 239,05
  • Nasdaq 0,04%18 373,61
  • FTSE 1000,67%8 385,13
  • Nikkei 2250,16%38 973,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%105,59
  • OMX Baltic0,04%275,6
  • OMX Riga−0,59%885,22
  • OMX Tallinn−0,04%1 745,6
  • OMX Vilnius0,13%1 043,9
  • S&P 500−0,02%5 841,47
  • DOW 300,37%43 239,05
  • Nasdaq 0,04%18 373,61
  • FTSE 1000,67%8 385,13
  • Nikkei 2250,16%38 973,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%105,59
  • 17.12.96, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Läti transpordialgatus ei leidnud toetust

Selle ideega astus Läti üles möödunud nädalal Riias Läänemere riikide nõukogu majanduskoostöörühma koosolekul.
Nõukogu koosseisu kuuluvad kõik Läänemere piirkonna riigid.
Leedu transpordiministeeriumi esindaja Alminas Maciulis ütles, et pärast seda, kui Läänemeremaad Läti algatust ei toetanud, andis ta lõpuks järele, kuid keegi ei kahtle, et Läti hakkab tulevikus ikka oma joont ajama.
Läti taotleb oma transpordikoridoride lülitamist Euroopa transpordiarengu plaanidesse, kuna tema sadamad teenindavad suuri veosevoolusid.
Ka detsembri algul Brüsselis ei õnnestunud Lätil tõestada G-24 riikidele, et Läänemere regiooni ida-lääne tähtsaimaks transpordikoridoriks peab olema Ventspils--Riia.
Tähtsaimaks sellel suunal jäi siiski transpordikoridor Klaipeda--Vilnius, mida peetakse Leedu suureks saavutuseks. Kuluaarides räägitakse, et see ajas lätlased vihale.
Maciulise sõnul üritavad lätlased jätkuvalt tõestada, et nende transpordikoridorid on majanduslikult elujõulisemad. Leedu aga jääb oma seisukohale ega leia, et koridore tuleks muuta. BNS

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 14:46
Kulla hind näitab, et rahasüsteemis on midagi väga korrast ära
Riigivõlakirjad ja kuld on aastakümneid konkureerinud „turvaliseima“ vara tiitli pärast. Miks on võlakirjad praegu kullale selgelt alla jäämas ning mida näitab see raha- ja finantssüsteemi tervise ja tuleviku kohta?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele