Halduskohus nentis, et mõlemad õlletootjad olid keeldunud ekspertiisist selgitamaks, kelle kaubamärk on Eestis tuntum, mistõttu ka kohus ei lähtunud otsuse tegemisel sellest. Patendiamet registreeris Anheuser Buschi nimele kaubamärgi Bud oktoobris 1992 ja Budejovicky Budvari nimele kaubamärgi Budvar jaanuaris 1994 prioriteediga alates 1954. aastast. T?ehhi õlletootja taotlus registreerida tema nimele kaubamärk Bud laekus patendiametile märtsis 1993.
Asjaolu, et kaubamärgid Bud ja Budvar on sarnased, ei saa halduskohtu meelest iseenesest olla kaubamärgi registreerimisest keeldumise või registreerimise kehtetuks tunnistamise aluseks. Kaubamärgiseadus kõneleb vaid kaubamärkide äravahetamiseni sarnasusest.
Kohus leidis, et apellatsioonikomisjoni väide, nagu seostuks Eesti tarbijale Anheuser-Bushi Budi õlu T?ehhi Budvari õlle tootjaga, ei ole millegagi tõendatud. Ühtaegu juhiti tähelepanu sellele, et apellatsioonikomisjon pole oma otsuses põhjendanud, mis alusel kaubamärkide sarnasust on vaadeldud. Ka jättis apellatsioonikomisjon näitamata, mis tingis Anheuser-Buschi juba registreeritud kaubamärgi Bud kehtetuks tunnistamise.
Seotud lood
Rahvusvaheline reitinguagentuur S&P Global Ratings
tõstis Freedom24 kaubamärki omava Freedom Finance Europe Ltd. pikaajalist krediidireitingut B-tasemelt B+-tasemele.