• OMX Baltic−0,45%271,67
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn−0,44%1 726,94
  • OMX Vilnius0,28%1 066,75
  • S&P 5001,09%5 930,85
  • DOW 301,18%42 840,26
  • Nasdaq 1,03%19 572,6
  • FTSE 100−0,26%8 084,61
  • Nikkei 225−0,29%38 701,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,41
  • OMX Baltic−0,45%271,67
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn−0,44%1 726,94
  • OMX Vilnius0,28%1 066,75
  • S&P 5001,09%5 930,85
  • DOW 301,18%42 840,26
  • Nasdaq 1,03%19 572,6
  • FTSE 100−0,26%8 084,61
  • Nikkei 225−0,29%38 701,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,41
  • 18.03.98, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ühinenud Meiereide 3miljoniline kampaania

Teised piimatööstused peavad seda märgiks, et seni ekspordile orienteerunud Ühinenud Meiereid tahab koduturul oma positsioone tugevdada.
Seoses ühise kaubamärgi kasutuselevõtuga selgineb kontserni toodete nomenklatuur -- praeguse 300 eri märgiga toote asemel jääb turule 160 Meieri kaubamärgiga toodet, ütles Ühinenud Meiereide juhatuse esimees Aivar Pärgmäe uudisteagentuurile BNS.
Lõplikult kaob Mulgi Meieri, Paide ja Põlva kombinaatide kaubamärk turult umbes aasta jooksul, kui kõik vanad pakendid otsa saavad, rääkis Pärgmäe.
Lõuna-Eesti piimakombinaate koondav Ühinenud Meiereid teenib 95 protsenti kasumist ekspordist. Kontsern töötleb ligi 40 protsenti Eestis toodetavast piimast.
Kuna praegu on kõikidel piimatööstustel ekspordiga raskem, püüavad nad ilmselt tugevdada oma seni nõrgemat külge -- müüki koduturul, ütles Tallinna piimatööstuse juhatuse liige Mait Nilson. «Nende korraldatav kampaania on kallis ja see on tingitud tugevast konkurentsist piimandusturul,» lisas ta. Tere piima turuletoomise kampaania maksis Nilsoni sõnul umbes kaks miljonit krooni.
Nilsoni sõnul suurendab Ühinenud Meiereide tugev kampaania ilmselt ka teiste piimatööstuste müüki.
Kampaania korraldaja reklaamiagentuuri Vatson & Vatson tegevdirektori Rain Teimanni sõnul on reklaamile kulutatav summa suur. «Kohalikul kapitalil põhinevad firmad nii suurelt tavaliselt ette ei võta,» lisas ta.
Uue kaubamärgi alla koondatakse kõik Ühinenud Meiereide tütarettevõtetes senini toodetud kaubamärgid. Ühinenud Meiereide kontserni kuulub Mulgi Meier, Pärnu Topmilk, Paide ja Põlva piimakombinaadid, lisaks juhib ja kontrollib kontsern tootmist Tartu kombinaadis. Kontserni eelmise aasta käive oli 2,05 miljardit, millest siseturg moodustas 400 miljonit krooni.
Ühinenud Meiereide 1997. aasta konsolideerimata puhaskasum oli auditeerimata andmeil 39,4 mln krooni. Ettevõtte käive oli mullu pisut üle 2 mld krooni, mis ületas 1,7 mld kroonise prognoosi 300 mln krooniga.
Tänavu loodab kontsern saada 1,8 miljardit krooni käivet ja teenida 28 miljoni kroonise konsolideerimata kasumi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.12.24, 12:39
Riigi IT-majad ohustavad sektori ekspordivõimet
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi. Võisteldakse tööjõuturul, IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgitavad saatekülalised Äripäeva raadios.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele