Hartwallile ja Pripps Ringnesile kuuluval BBH-l on praegu Venemaal neli õlletehast ja ta on seal selge turuliider, kuid need tulemused oktoobris BBH tegevdirektoriks saanud Christian Ramm-Schmidti ei rahulda.
Mida tähendab lõuna poole laienemine, näitas eelmisel aastal Rostovi lähedal Donpivo ostmine, kuhu BBH on investeerinud juba 30 miljonit dollarit ja lõppu ei ole veel näha.
Vene õlleturul on BBH seni ainuke väliskonkurent India Sun-grupp, kuid järjest aktiivsemaks on õlletehaste ostmisel muutnud Vene oma firmad. Erinevalt paljudest teistest välisfirmadest, kes pole suutnud Vene turul läbi lüüa, on BBH-l Venemaal tegutsemiseks kindel taktika. Nimelt jätab ta osa aktsiaid kohaliku juhtkonna kätte, mis soodustab ühisfirma tegevust. Samuti hoiab kohalik tegevdirektor firma tagant varastamise enamasti ära. KL-ÄP
Seotud lood
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi. Võisteldakse tööjõuturul, IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgitavad saatekülalised Äripäeva raadios.