• OMX Baltic0,04%275,6
  • OMX Riga−0,59%885,22
  • OMX Tallinn−0,04%1 745,6
  • OMX Vilnius0,13%1 043,9
  • S&P 500−0,02%5 841,47
  • DOW 300,37%43 239,05
  • Nasdaq 0,04%18 373,61
  • FTSE 1000,67%8 385,13
  • Nikkei 2250,16%38 973,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%105,59
  • OMX Baltic0,04%275,6
  • OMX Riga−0,59%885,22
  • OMX Tallinn−0,04%1 745,6
  • OMX Vilnius0,13%1 043,9
  • S&P 500−0,02%5 841,47
  • DOW 300,37%43 239,05
  • Nasdaq 0,04%18 373,61
  • FTSE 1000,67%8 385,13
  • Nikkei 2250,16%38 973,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%105,59
  • 22.12.99, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Time valis aasta inimese

Bezosi firma on vallandanud «osuta ja kliki» revolutsiooni, mis on radikaalselt muutnud tarbijate ostuharjumusi, kõlab põhjendus. Tegemist on julge otsusega: kui kaubad õigel ajal kohale ei jõua, on kahaneb Bezosi populaarsus paari päevaga.
Amazon.com alustas küberruumis raamatukaubamajana, mis nüüdseks on kaubavalikusse võtnud ka muusika, videofilmid, koduelektroonika, mänguasjad jms. Time nimetab 35aastast Bezosi küberkaubanduse kuningaks ja toonitab, et tema kasvav panus tegevuse laiendamiseks internetis on aidanud kaasa alusepanekul meie tulevikule.
«Sel aastal oli valiku tegemine tavalisest lihtsam,» ütles ajakirja Time peatoimetaja Walter Isaacson.
Bezos on neljas kõige noorem inimene, kes aasta inimese tiitli on pälvinud. Charles Lindbergh oli 1927. aastal tiitlit saades 25aastane, kuninganna Elizabeth 1952. aastal 26aastane ja Martin Luther King 1963. aastal 34aastane.
Bezos asutas Amazon.comi 1994. aastal. Tol ajal oli see üks esimesi firmasid, mis pakkus kaupu interneti kaudu. Hiljuti hakkas ettevõte koos Sotheby's oksjonitega korraldama internetis ka rõivaste, veini ja kollektsioneeritavate esemete oksjoneid.
Autor: ÄP

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 20:19
Eesti kaubandusmaailma uus fenomen must reede: kas erikampaania korraldamine tasub end ära?
Ameerika tänupühajärgne ostupüha Black Friday ehk must reede on Euroopas ja Eestis aina tugevamini kanda kinnitamas. Kui vaid kümmekond aastat tagasi olid musta reede pakkumised harva esinev nähtus, siis käesoleval kümnendil kasutab pea iga vähegi tuntud e-pood üle maailma levinud ostupüha ära ning pakub võimalust teha oste tavapärasest suuremate allahindlustega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele