Tele 2 meediagrupi juhataja Tanel Talve ütleb, et Eestis on ühe aastaga reklaami-banner'itele klikkimise protsent langenud viielt kahele. MicroLinki turundusjuht Allan Sombri väidab, et keskmine klikkimise protsent (clickthrough rate, CTR) on Eestis veel väiksem, 1,5%.
Ameerika Ühendriikides on banner'i avamine langenud aastaga neljalt protsendilt ühele. Ka Soome uuringufirma Taloustutkimus väidab, et vaid 1% internetis surfajatest klikib reklaam-banner'ile.
Allan Sombri sõnul on langustrend loogiline: mida rohkem banner-reklaami internetis tehakse, seda enam nende ideed ära leierduvad ja neile klikatakse vähem.
Samas innustab see otsima leidlikumaid lahendusi. Näiteks ajendavad klikkima banner'id, millel paistab vaid pool teksti. Nii oli Pointi reklaam-banner'ile klikkimise keskmine protsent 4,56 ja reklaamikontakti hinnaks tuli vaid 1,30 krooni.
Seotud lood
Turvalisse ja jätkusuutlikku ühiskonda panustav Forus on igapäevaselt abiks paljudele kaubanduskeskustele. Teiste hulgas Viru Keskusele, mis on Eesti külastatuim ostu- ja meelelahutuskeskus. Forus hoolitseb juba enam kui kümme aastat kõikide tehnosüsteemide eest, teeb elektritöid ning hooldust. Lisaks on aidanud LEED-sertifitseerimisel ja üüripindade ümberehitustöödel.