• OMX Baltic−0,46%293,64
  • OMX Riga−0,47%890,27
  • OMX Tallinn−0,67%1 865,21
  • OMX Vilnius0,11%1 142,05
  • S&P 500−0,76%5 572,07
  • DOW 30−1,14%41 433,48
  • Nasdaq −0,18%17 436,1
  • FTSE 100−1,21%8 495,99
  • Nikkei 2250,34%36 919,09
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%93,35
  • OMX Baltic−0,46%293,64
  • OMX Riga−0,47%890,27
  • OMX Tallinn−0,67%1 865,21
  • OMX Vilnius0,11%1 142,05
  • S&P 500−0,76%5 572,07
  • DOW 30−1,14%41 433,48
  • Nasdaq −0,18%17 436,1
  • FTSE 100−1,21%8 495,99
  • Nikkei 2250,34%36 919,09
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%93,35
  • 11.01.00, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Internetireklaamile klikitakse üha vähem

Tele 2 meediagrupi juhataja Tanel Talve ütleb, et Eestis on ühe aastaga reklaami-banner'itele klikkimise protsent langenud viielt kahele. MicroLinki turundusjuht Allan Sombri väidab, et keskmine klikkimise protsent (clickthrough rate, CTR) on Eestis veel väiksem, 1,5%.
Ameerika Ühendriikides on banner'i avamine langenud aastaga neljalt protsendilt ühele. Ka Soome uuringufirma Taloustutkimus väidab, et vaid 1% internetis surfajatest klikib reklaam-banner'ile.
Allan Sombri sõnul on langustrend loogiline: mida rohkem banner-reklaami internetis tehakse, seda enam nende ideed ära leierduvad ja neile klikatakse vähem.
Samas innustab see otsima leidlikumaid lahendusi. Näiteks ajendavad klikkima banner'id, millel paistab vaid pool teksti. Nii oli Pointi reklaam-banner'ile klikkimise keskmine protsent 4,56 ja reklaamikontakti hinnaks tuli vaid 1,30 krooni.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele