• OMX Baltic−0,45%271,67
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn−0,44%1 726,94
  • OMX Vilnius0,28%1 066,75
  • S&P 5001,09%5 930,85
  • DOW 301,18%42 840,26
  • Nasdaq 1,03%19 572,6
  • FTSE 100−0,26%8 084,61
  • Nikkei 225−0,29%38 701,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,41
  • OMX Baltic−0,45%271,67
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn−0,44%1 726,94
  • OMX Vilnius0,28%1 066,75
  • S&P 5001,09%5 930,85
  • DOW 301,18%42 840,26
  • Nasdaq 1,03%19 572,6
  • FTSE 100−0,26%8 084,61
  • Nikkei 225−0,29%38 701,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,41
  • 07.03.00, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uus internetivärav everyday.com

Internetivärav everyday.com valmis koostöös TV3 ja raadiojaama Easy FM omaniku Modern Times Groupiga. Kahe nädala pärast on TELE2-l plaanis avada everyday.com-i leheküljel ka mitu internetipoodi. Samuti hakkab everyday.com tulevikus võimaldama SMS-lühisõnumite saatmist ja Q GSMi kõneposti kuulamist interneti kaudu.
everyday.com?i üheks eesmärgiks on kliendibaasi loomine ja ettevalmistamine telefoniteenuste pakkumiseks, mida TELE2 kavatseb teha alates 2001. aastast, kui lõpevad ASi Eesti Telefon monopoolsed eriõigused.
?Me hakkame pakkuma midagi rohkemat, kui Delfi pakub praegu,? kinnitas OÜ Levicom Broadbandi juhatuse esimees Ivar Lukk eile. ?Meie eesmärk on saada juhtivaks internetiteenuste pakkujaks Eestis, Lätis ja Leedus. Võime julgelt väita, et mitmed meie portaalis sisalduvad rakendused on Eestis hetkel parimad.?
Lukk ei soovinud täpsustada, kui palju TELE2 investeeris everyday. com-i eestikeelsesse versiooni, kuid märkis, et projekti maksumus kokku oli ligi 160 miljonit krooni.
Eesti üks külastatavamaid internetiväravaid on ASile MicroLink kuuluv delfi.ee.
?Everyday.com-il pole silmanähtavat eelist,? nentis Delfi turundusjuht Allan Sombri. ?E-poed ei tõsta internetivärava populaarsust, inimesed käivad seal sisu, uudiste pärast.? Sombri lisas aga, et ta peab everyday.com-i tõsisemaks konkurendiks kui Ekspress Grupile kuuluvat mega.ee-d või XXL.EE-d.
delfi.ee kodulehekülge, mille üheks toimetajaks on Ekspress Grupi üks omanikke Hans H. Luik, vaadatakse Sombri sõnul kuni 250 000 korda päevas. Delfi reklaamikäive kuus on ligi 200 000 krooni.
TELE2-le kuuluvate internetiväravate reklaamikäive on praegu 250 000 krooni kuus. ?Meie reklaamikäive peaks sel aastal kasvama sada protsenti,? prognoosis TELE2 internetitoodete juht Toomas Talts.
TELE2 pakkus esimesena Eestis tasuta sissehelistamisteenust mullu septembris. TELE2 gruppi kuulub ka Eesti kolmas mobiilsideoperaator AS Ritabell ehk Q GSM.
Everyday.com-i versioonid on juba olemas Rootsis, Norras, Taanis, Hollandis, Prantsusmaal ja Austrias.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.12.24, 22:19
S&P Global Ratings agentuur tõstis Freedom24 ja Freedom Holding Corp. tütarettevõtete krediidireitinguid
Rahvusvaheline reitinguagentuur S&P Global Ratings tõstis Freedom24 kaubamärki omava Freedom Finance Europe Ltd. pikaajalist krediidireitingut B-tasemelt B+-tasemele.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele