Veebruaris müüdud uute sõiduautode arv tegi võrreldes jaanuariga suure sammu ülespoole, kasvades 193 auto võrra. 879 auto suurune kuuläbimüük jääb ala vaid läinud aasta rekordilisele detsembrikuule.
Isegi kui maha arvata 180 ekspordiks läinud sõidukit, pole automüüjatel midagi häbeneda. 699 Eestisse jäänud sõiduautot on kopsakam tulemus, kui oli jaanuari müük koos ekspordiga.
Mõistagi mängib veebruari müügitulemustes oma osa 5protsendilise soodusintressiga A1 autoliising, mistõttu seisavad kuu suurimate tõusjate esiridades just need firmad, mis on A1-ga liitunud. Märtsist tõusis soodusintress aga normaaltasemele, mistõttu sõltuvad selle liisingutoote mõjud edaspidi juba rohkem autode tarnetingimustest.
Jätkuvalt püsis veebruaris automarkide seas esirinnas Peugeot 206, mis suures osas läks taas ekspordiks. Kui jaanuaris sõitis piiri taha muu hulgas mitukümmend Peugeot 306, siis veebruaris läks hästi kaubaks ka Peugeot 406.
Eestisse jäänud mudelitest tegid möödunud kuul ilma Nissan Primera, Toyota Corolla, Mazda 323. Maasturite seas oli jätkuvalt jäme ots Honda CR-V ja HR-V käes, mahtuniversaalide osas osutus veebruaris müüduimaks Citroen.
Ka tarbesõidukite osas suutis Citroen Berlingo tõugata troonilt pikemat aega liidrikohal püsinud Peugeot Partneri.
Seotud lood
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi. Võisteldakse tööjõuturul, IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgitavad saatekülalised Äripäeva raadios.