• OMX Baltic−0,45%271,67
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn−0,44%1 726,94
  • OMX Vilnius0,28%1 066,75
  • S&P 5001,09%5 930,85
  • DOW 301,18%42 840,26
  • Nasdaq 1,03%19 572,6
  • FTSE 100−0,26%8 084,61
  • Nikkei 225−0,29%38 701,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,41
  • OMX Baltic−0,45%271,67
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn−0,44%1 726,94
  • OMX Vilnius0,28%1 066,75
  • S&P 5001,09%5 930,85
  • DOW 301,18%42 840,26
  • Nasdaq 1,03%19 572,6
  • FTSE 100−0,26%8 084,61
  • Nikkei 225−0,29%38 701,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,41
  • 23.05.00, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ühispank sai soodsalt uusi kliente

12. aprillil käivitus Ühispanga sõbrakampaania, mille käigus praegused Ühispanga internetipanga U-Net kasutajad saavad kuni 1. juunini soovitada oma sõpradel sõlmida internetipanga U-Neti lepingu. Nii soovitaja kui ka uus klient saavad kumbki preemiat vastavalt 10 ja 30 krooni, millelt pank on tulumaksu juba tasunud.
Üldjuhul me konkurentide tegevust ei kommenteeri, seda ei tahaks ka selle kampaania puhul teha. Küll võin aga tuua ühe ajaloolise näite 1997. aasta buumiajast.
Siis jagasid pangad tasuta teenuseid ning selle tulemusena sõlmiti palju lepinguid. See aga ei tähendanud nende teenuste aktiivset kasutamist ning lepingud jäid lihtsalt seisma.
Kampaania on uudne Eestis, samas välismaal on sellist marketingivõtet edukalt kasutanud Amazon, Telebankonline ja teised, peamiselt internetifirmad. Ühispanga puhul piirdub kampaania reklaam ainult internetiga, seega saavad kliendid sisuliselt selle raha, mis oleks kulunud nende tähelepanu võitmisele meedias.
Võidavad nii klient kui pank: pank maksab vaid reaalse lepingu eest, seega on kampaania efektiivsus märksa kõrgem.
12. aprillist 13. maini on lisandunud ligi 2000 uut internetipanga kasutajat, osa neist kliendid, kes enne Ühispanga teenuseid üldse ei kasutanud. Ühe uue lepingu hind pangale oli 50 tavalisest odavam. Kokku sõlmiti samal ajal ligi 4300 U-Neti lepingut.
Klientide analüüs seisab ees. Eeldame, et tegemist on nooremapoolse klientuuriga, samas on aga igati loogiline, et kasutati võimalust ?soovitada? oma vanemaid, vanavanemaid jt sugulasi, lähemaid tuttavaid.
Tulevikuks võib prognoosida selliste kampaaniate laialdasemat kasutamist: kui isikud kasutavad elektroonilisi identifitseerimisvahendeid, pole neil vaja ettevõttesse lepingute sõlmimiseks kohale tulla ning kõik toimingud saab teha arvuti juurest lahkumata.
Samas ei hakka loodetavasti ettevõtted seda võimalust kuritarvitama ning teisest küljest oskavad kliendid enda vajadustele vastavalt kasutada info filtreerimise võimalusi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.12.24, 22:19
S&P Global Ratings agentuur tõstis Freedom24 ja Freedom Holding Corp. tütarettevõtete krediidireitinguid
Rahvusvaheline reitinguagentuur S&P Global Ratings tõstis Freedom24 kaubamärki omava Freedom Finance Europe Ltd. pikaajalist krediidireitingut B-tasemelt B+-tasemele.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele