Autor pakub uut lähenemist kaupade ja teenuste reklaamimisele.
Tegelikult on nõusolekuturunduse printsiipe rakendatud juba ammu ja teooria iseenesest polegi teab mis revolutsiooniline. Nõustun sellega, et Seth Godini raamat on üks täiuslikumaid e-turundusalaseid lähenemisi, kuid juba aasta või paar tagasi ilmunud Costumers.com käsitles sama teemat, kuid teise nime all.
Mis aga teooriat kui sellist puudutab, siis eks kõik turundajad püüdle täpsemalt määratletuma sihtgrupi poole, mille kõrgeim tipp ongi ühest konkreetsest persoonist koosnev sihtgrupp. Omadest kogemustest võin öelda, et selline lähenemine töötab
Suurim väärtus, mis raamatust leida võib, on mõte, et muutumatuid tõdesid pole ja parim töötav variant selgub katsetades. Internet kui keskkond võimaldab teha seda peaaegu tasuta. Ainult suure hunniku raha eest pole võimalik töötavat müügisüsteemi osta, vaja on ka mõistust ja aega.
Seotud lood
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi. Võisteldakse tööjõuturul, IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgitavad saatekülalised Äripäeva raadios.