Tallinna Tehnikaülikooli doktorantuuris õppiv Ivar Soone võitis Pärnu Konverentside ja Hansapanga korraldatud üliõpilaste turundusteemalise esseekonkursi.
Ivar Soone essee teema oli Coca-Cola fiasko analüüs Eesti turul.
Konkursi võitja sai preemiaks 20 000 krooni.
Teise koha saavutas Kõrgemas Kommertskoolis õppiv Andrus Purde, kelle essee pealkiri oli 'Suurim turundusfiasko ehk karid säravate tulemuste saavutamise teel.' Kolmanda koha saavutas TTÜ Kõrgemas Majanduskoolis õppiv Evelin Roomets, kes analüüsis oma essees Sebrakampaaniat.
Teise ja kolmanda koha preemia oli 5000 krooni.
Seotud lood
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi. Võisteldakse tööjõuturul, IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgitavad saatekülalised Äripäeva raadios.