• OMX Baltic−0,03261,6
  • OMX Riga−0,42865,92
  • OMX Tallinn−0,031 696,8
  • OMX Vilnius0,03986,19
  • S&P 500−1,735 408,42
  • DOW 30−1,0140 345,41
  • Nasdaq −2,5516 690,83
  • FTSE 100−0,738 181,47
  • Nikkei 225−0,7236 391,47
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,9
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0099,85
  • OMX Baltic−0,03261,6
  • OMX Riga−0,42865,92
  • OMX Tallinn−0,031 696,8
  • OMX Vilnius0,03986,19
  • S&P 500−1,735 408,42
  • DOW 30−1,0140 345,41
  • Nasdaq −2,5516 690,83
  • FTSE 100−0,738 181,47
  • Nikkei 225−0,7236 391,47
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,9
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0099,85
  • 04.12.01, 12:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Neljandas kvartalis pole merekaubanduses traditsioonilist tõusu näha

Tänavu neljandas kvartalis traditsioonilist tõusu kaubanduses pole ette näha, ütles ASi Eesti Merelaevandus juhatuse liige Jaan Kalmus.
Kalmus ütles, et kui varasematel aastatel on 4. kvartalis olnud 10-12% vedude kasv nii ekspordi kui impordi suunal, siis tänavu pole seda väiketarbijate osas olnud. Väiketarbijaid nagu jae- ja hulgikaubandusettevõtted ning metsamaterjali- ja mööblitootjad teenindab Eesti Merelaevanduse liinilaevastik.
Suurtarbijad on näiteks ettevõtted, kes veavad laevatäite kaupa kivisütt ja suuremas koguses toorainet ja nende osas on neljandas kvartalis turg aktiviseerunud. ?Seda võib põhjendada varude soetamisega,? ütles Kalmus.
Kalmus ütles, et tavaliselt on vedude koha pealt aastas kõige nõrgem 1. kvartal, sellele järgneb tugev 2. kvartal, siis tuleb tagasihoidlikum 3. kvartal ja siis 4. kvartal, mis ületab 2. kvartalit. Tänavu tuli pärast 2. kvartalit sama tugev 3. kvartal ja 4. kvartalis pole tavapärast aktiviseerumist toimunud.
Meritsi liigub Eestisse ja Eestist välja üle 60% kaupadest. Sellest omakorda poolt teenindab Eesti Merelaevandus.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.24, 09:00
Kolme ettevõtte kogemus Foruse kõnekeskuse teenusega: kuidas koostööpartneri abiga kulusid kokku hoida?
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele