• OMX Baltic−0,46%293,64
  • OMX Riga−0,47%890,27
  • OMX Tallinn−0,67%1 865,21
  • OMX Vilnius0,11%1 142,05
  • S&P 500−0,76%5 572,07
  • DOW 30−1,14%41 433,48
  • Nasdaq −0,18%17 436,1
  • FTSE 100−1,21%8 495,99
  • Nikkei 225−0,03%36 782,44
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%93,35
  • OMX Baltic−0,46%293,64
  • OMX Riga−0,47%890,27
  • OMX Tallinn−0,67%1 865,21
  • OMX Vilnius0,11%1 142,05
  • S&P 500−0,76%5 572,07
  • DOW 30−1,14%41 433,48
  • Nasdaq −0,18%17 436,1
  • FTSE 100−1,21%8 495,99
  • Nikkei 225−0,03%36 782,44
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%93,35
  • 19.02.02, 15:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Info-Auto peatas Raul Ollet kasutava reklaamikampaania

Volvo sõidukeid müüv firma Info-Auto peatas reklaamikampaania, milles esinedes murdmaasuusataja Raul Olle eksis olümpiaharta vastu, teatas Postimees Online vahendusel Info-Auto turundusdirektor Tiit Lillipuu.
'Firmal on siiralt kahju, et viimastel nädalatel trükiajakirjanduses ja televisioonis Eesti olümpiakoondise liikme, murdmaasuusataja Olle osalusel valminud Volvo V70 Cross Country reklaamikampaania võib tekitada ebameeldivusi sportlasele, koondisele ja EOKle,' märkis Lillipuu.
Ta lisas, et firma võttis ühendust Eesti Olümpiakomitee juhtkonnaga Salt Lake Citys, et teatada neile oma kampaaniapeatamise otsusest, selgitada tekkinud olukorra põhjuseid ja tagamaid ning edastada vajalikud dokumendid kaitsmaks Ollet diskvalifitseerimise eest.
Info-Auto sõlmis Ollega kolmeaastase koostöölepingu 28. jaanuaril, mis tagas suusamehele lepinguperioodi jooksul sõiduauto Volvo V70 Cross Country tasuta kasutusõiguse.
Vastutasuks andis Olle loa enda kasutamiseks Volvo reklaamides, seda ilma kitsendavate tingimusteta reklaami näitamise või avaldamise aegade ega kasutatavate meediakanalite kohta.
Koostööleping ei näinud ette Info-Auto reklaami- ja meediaplaanide kooskõlastamist sportlasega, mistõttu ei olnud Olle kursis tema osalusel toodetud reklaamiklipi näitamisega taliolümpia ajal ETVs, ütles Lillipuu. Samuti ei olnud Ollel ülevaadet trükiväljaannetes avaldatavate reklaamide meediaplaanist, sest see valmis operatiivselt alles pärast seda, kui sportlane oli olümpiamängudele sõitnud, lisas ta.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele