Täna arutab ringhäälingunõukogu kolmandat korda reklaami jaoks hamletlikku küsimust ? olla või mitte olla Eesti Televisiooni ekraanil. ETV-le oleks see märgatav nihe avalik-õigusliku televisiooni suunas, erakanalitele jääks omavahel jagada kümneid miljoneid kroone aastas reklaamiandjate raha.
Äripäev toetab Eesti Televisiooni vastse peadirektori Toomas Lepa kavatsust ETV reklaamivabaks muuta, kuid ei mõista ega jaga põhimõtet, miks kolm eratelekanalit peaksid selle sammu oma taskust kinni maksma.
Hetkeseis: Toomas Lepa reklaami kaotamise kava tähendas reklaamklippide asendamist sponsorlogodega. Peagi naasis ka nn pärisreklaam ETV ekraanile. Pragu on ETV reklaamivaba.
Seotud lood
Tarkvaraarendajale Merada on turvalisuse tagamine ühtviisi oluline nii uue tarkvara kirjutamisel kui ka küberrünnaku ohu minimeerimisel oma ettevõttele. Viimase jaoks tehakse koostöös Teliaga regulaarselt turvanõrkuste kontrolli.