• OMX Baltic−0,6%266,39
  • OMX Riga0,09%879,65
  • OMX Tallinn−0,79%1 692,84
  • OMX Vilnius−0,37%1 035,07
  • S&P 500−0,38%5 998,74
  • DOW 30−0,31%44 722,06
  • Nasdaq −0,6%19 060,48
  • FTSE 1000,00%8 274,79
  • Nikkei 2250,56%38 349,06
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%116,11
  • OMX Baltic−0,6%266,39
  • OMX Riga0,09%879,65
  • OMX Tallinn−0,79%1 692,84
  • OMX Vilnius−0,37%1 035,07
  • S&P 500−0,38%5 998,74
  • DOW 30−0,31%44 722,06
  • Nasdaq −0,6%19 060,48
  • FTSE 1000,00%8 274,79
  • Nikkei 2250,56%38 349,06
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%116,11
  • 28.10.03, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklaam tekitab kõneainet

Reklaam tekitab hea meeleolu ja seda püütakse seltskonnas edasi anda. Sellega on reklaami üks väga tähtis eesmärk täidetud.
Kuid, kui küsida samadelt meestelt, mis firmat või toodet reklaam tutvustas, siis tekib segadus. Pakutakse mitmeid variante, kui üldse midagi pakutakse.
Kahjuks ei jää reklaami humoorika ja vaimuka sisu kõrval meelde kaubamärk ehk siis käesoleval juhul kaupluse nimi.
Reklaami autor ? Indigo
Tellija ? Automaailm
Autor: Tiit Efert

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.11.24, 16:08
Cantilloni efekt: kuidas inflatsioon varastab vaestelt ja annab rikastele
Cantilloni efekt kirjeldab hästi seda, kuidas praegused rahapoliitikad teevad rikkaid rikkamaks ja vaeseid vaesemaks, suurendades selle kaudu ebavõrdsust.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele