Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Reklaam tekitab hea meeleolu ja seda püütakse seltskonnas edasi anda. Sellega on reklaami üks väga tähtis eesmärk täidetud.
Kuid, kui küsida samadelt meestelt, mis firmat või toodet reklaam tutvustas, siis tekib segadus. Pakutakse mitmeid variante, kui üldse midagi pakutakse.
Kahjuks ei jää reklaami humoorika ja vaimuka sisu kõrval meelde kaubamärk ehk siis käesoleval juhul kaupluse nimi.
Kuigi töötame selleks, et suurendada heaolu, luua kindlustunnet endale ja lähedastele, võib tööpinge heaolu ja suhteid kahjustama hakata, kirjutab Tallinna Ülikooli õppejõuarenduse ekspert Katrin Aava.